×
×

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان
۱۱۲۰دانشجوی گلستانی تحت حمایت کمیته امداد

  • کد نوشته: 15352
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به تشریح خدمات حمایتی این نهاد در اعطای وام دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی به مددجویان دانشجوی گلستانی پرداخت.
    ۱۱۲۰دانشجوی گلستانی تحت حمایت کمیته امداد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به تشریح خدمات حمایتی این نهاد در اعطای وام دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی به مددجویان دانشجوی گلستانی پرداخت.

    به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:این نهاد به منظور رفع مشکلات و تسهیل شرایط ادامه تحصیل مددجویان با تامین نیازمندی های دانشجویان تحت حمایت در حال تحصیل در مقاطع تحصیلی(کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری) اعم از غیردولتی یا دولتی و طلاب علوم دینی، اقدام به تامین شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی آنان از محل کمک های بلاعوض کرده است.

    وی با اشاره به میزان سقف سرانه پرداخت وام دانشجویی افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی و طلاب علوم دینی سطح دو مبلغ ۵میلیون تومان ، دانشجویان کارشناسی ارشد و طلاب علوم دینی سطح سه مبلغ ۱۰ میلیون تومان و دانشجویان مقطع دکتری و طلاب علوم دینی سطح چهار می توانند مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام دانشجویی دریافت کنند.

    ۱۱۲۰دانشجوی گلستانی تحت حمایت کمیته امداد
    ۱۱۲۰دانشجوی گلستانی تحت حمایت کمیته امداد

    بابایی تصریح کرد: ۱۱۲۰ دانشجوی گلستانی در مقاطع مختلف کاردانی،کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری  و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد استان گلستان بهره‌مند ‌می شوند.

    وی یادآور شد:کمیته امداد با توجه به تامین بخشی از شهریه دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی(پیام نور،آزاد،علمی کاربردی،غیرانتفاعی،پردیس و شبانه)، با هدف پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشگاه های دولتی و طلاب علوم دینی ،هر ترم مبلغ ۵۰۰ هزارتومان به مقطع کاردانی ، مبلغ ۷۵۰ هزار تومان در مقطع کارشناسی،۱میلیون تومان در مقطع کارشناسی ارشد و ۱میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به صورت بلاعوض در هرترم برای دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقطع دکتری واریز می کند.

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به قبولی ۷۹ دانش آموز تحت حمایت در کنکورسراسری سال جاری گفت: امسال ۵ مددجوی گلستانی حائز رتبه های زیر ۱۵۰۰ کنکور سراسری در رشته علوم انسانی شدند.

    وی با ابراز خرسندی از درخشش مددجویان گلستانی در کنکور سراسری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برگزیده کنکور سراسری از خدمات موسسات آموزشی دروس کنکور، معرفی شده از سوی کمیته امداد بهره مند شدند.

    بابایی عنوان کرد: این نهاد با پرداخت کمک‌هزینه تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر و ایاب‌وذهاب دانش آموزان، تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه، کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین شهریه دانشجویان ، گام‌های مؤثری برای ارائه خدمات مؤثر به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

    لازم بذکراست،در حال حاضر این نهاد دارای۱۱۲۰ دانشجو می باشد که از این تعداد ۲۱۰ دانشجو در مقطع کاردانی، ۷۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی،۶۲ دانشجو در مقطع کارشناس ارشد،۱۲ دانشجو در مقطع دکتری و ۸۶  نفرطلاب علوم دینی در حال تحصیل دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *