×
×

بررسی مشکلات ۱۳ واحد تولیدی گلستان در ستاد تسهیل استان

  • کد نوشته: 1669
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۴
  • ۰
  • سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بررسی مشکلات 13 واحد تولیدی صنعتی استان در یکصد و نود و هشتمین و یکصد و نود و نهمین جلسه کارشناسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بررسی مشکلات ۱۳ واحد تولیدی صنعتی استان در یکصد و نود و هشتمین و یکصد و نود و نهمین جلسه کارشناسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.

    رضا شهمرادی با بیان این خبر اظهار کرد: یکصد و نود و هشتمین و یکصد و نود و نهمین جلسه کارشناسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی استان در محل استانداری گلستان برگزار گردید .

    وی تصریح کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری استان برگزار گردید هریک از نمایندگان واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداخته و پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع‌بندی شد.

    سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به مهمترین مشکلات فعالان تولید در استان، اظهار داشت: عمده‌ترین مشکلات مطرح شده در این جلسات ، مربوط به امور بانکی،مالیاتی، امور زیربنایی و تأمین اجتماعی بود.

    شهمرادی از عزم مسئولان برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت: مسئولان ارشد استان در این کارگروه مشکلات تمامی واحدهای تولیدی استان را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند .

    وی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان برگزار شده است .

    منبع: روابط سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *