×
×

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای بکارگیری زندانیان

  • کد نوشته: 1690
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۶
  • ۰
  • بسیاری ناخواسته و یا خواسته سر از جایی در میاورند که مسیر زندگیشان را با پستی ها و کاستی های زیادی رو به رو خواهد ساخت و زندان رفتن از دید اجتماعی یک چهره دیگر از فرد خواهد ساخت که شاید اصلا آن نباشند. زندان همیشه جای آدمهای تبهکار و کلاه بردار نیست، پس همیشه […]

    اعلام آمادگی بخش خصوصی برای بکارگیری زندانیان
  • تبلیغ هدفمند

    بسیاری ناخواسته و یا خواسته سر از جایی در میاورند که مسیر زندگیشان را با پستی ها و کاستی های زیادی رو به رو خواهد ساخت و زندان رفتن از دید اجتماعی یک چهره دیگر از فرد خواهد ساخت که شاید اصلا آن نباشند.


    زندان همیشه جای آدمهای تبهکار و کلاه بردار نیست، پس همیشه نباید زندانیان را با یک دید نگاه کرد، برای هر کسی این امکان وجود دارد که در مسیر زندگی دچار لغزش شود ولی این دلیل بر آن نمی شود که جامعه بخواهد این افراد را تردد کند، بلکه باید شرایطی فراهم شود تا آنها نیز بتوانند به چرخه زندگی برگشته و از اشتباهات خود درس بگیرند.


    تردد شدن زندانیان توسط اجتماع تنها سبب خواهد شد که ما از یک انسان دچار لغزش فردی بسازیم که آسیب های بسیاری را برای جامعه فراهم می سازد برای همین ضروری است تا نگرش ها در خصوص زندانیان کمی تغییر کرده و آنها نیز بتوانند بعد گذراندن دوران محکومیت خود دوباره به زندگی برگشته و در مسیر درست قرار بگیرند.


    در همین راستارییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی برای به گار گیری زندانیان در بخش خصوصی استان گلستان اعلام آمادگی کرد.


    مهدی چوپانی در دومین جلسه ستاد اجرایی ارتقاء آموزشی و توسعه اشتغال مددجویان استان گلستان، اظهار کرد: نیاز است بانک اطلاعاتی حرفه و تخصص زندانیان جهت بکار گیری آنان تدوین شود.


    رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان افزود: بخش خصوصی استان گلستان آمادگی همکاری در به کار گیری زندانیان را دارد.


    چوپانی تصریح کرد: در مورد آزادی زندانیان جرایم کوچک نیز اراده مساعدت وجود دارد.
    وی یادآور شد: به کار گیری حکم های جایگزین حبس بسیار مفید است، می بایست در صورت امکان قضات با این اقدام، نگاه خود را معطوف کند که آمار زندانیان نیز کاهش یابد.


    امیدواریم در این حوزه همه مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا با بکاگیری زندانیان باور و اعتماد به نفس به این قشر از جامعه برگردد تا از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *