×
×

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری
فعال شدن۲۳واحدصنعتی راکدچهارمحال وبختیاری

  • کد نوشته: 17522
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین محمدکاظم منزوی به همکاری موثر دستگاه قضایی برای احیای این کارخانه‌ها اشاره و تاکید کرد: برای بازگشت ۱۸واحد صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید ۸۵۰ میلیارد ریال از محل‌آورده متقاضیان هزینه شده است.
    فعال شدن۲۳واحدصنعتی راکدچهارمحال وبختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش برای احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و اینکه در سال‌جاری ۱۸ واحد صنعتی در این استان به چرخه تولید بازگشته است پیش بینی کرد تا پایان امسال ۳۲واحد صنعتی راکد دوبار فعال شود.

    فعال شدن۲۳واحدصنعتی راکدچهارمحال وبختیاری

    فعال شدن۲۳واحدصنعتی راکدچهارمحال وبختیاری
    فعال شدن۲۳واحدصنعتی راکدچهارمحال وبختیاری

    به گزارش بازار کسب کار انلاین محمدکاظم منزوی به همکاری موثر دستگاه قضایی برای احیای این کارخانه‌ها اشاره و تاکید کرد: برای بازگشت ۱۸واحد صنعتی راکد و غیرفعال به چرخه تولید ۸۵۰ میلیارد ریال از محل‌آورده متقاضیان هزینه شده است.

    وی افزود: با بازگشت این واحدها در زمینه‌های تولید چینی، سیم و کابل، پروفیل، فرآورده‌های گوشتی و سایر محصولات صنعتی به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم ۲۷۴ نفر فراهم شد.
    منزوی به شرایط سخت اقتصادی، تورم، رکود، نوسان در بازار ارز و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اشاره و تصریح کرد: احیای واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به انگیزه قوی سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در خصوص فناوری کارخانه و اقتصادی شدن تولید نیاز دارد.
    وی یادآور شد: این در حالی است که برای احیای این تعداد واحد صنعتی و تولیدی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری، هیچ‌گونه تسهیلاتی پرداخت نشده و تمامی هزینه‌ها از محل سرمایه‌گذاری متقاضیان تامین و هزینه شده است.
    معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال گذشته هشت واحد صنعتی استان با ۱۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۸۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم به چرخه تولید برگشت.
    وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری احیای هشت واحد صنعتی راکد و غیرفعال را در دستور کار داشت که این تعداد به ۱۸ کارخانه تاکنون افزایش یافت.
    منزوی پیش‌بینی کرد: تا پایان سال‌جاری تعدادی واحدهای صنعتی احیا شده چهارمحال و بختیاری به ۲۳ مورد افزایش یابد.
    وی افزود: برنامه و هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری برای احیای کارخانه‌های تولیدی راکد و غیرفعال۵۰ تا ۶۰ واحد در سال است.
    معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در روند احیای واحدهای صنعتی استان بدهی قبلی این کارخانه‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تعیین تکلیف می‌شود.
    منزوی یادآور شد: در این طرح با وجود برگزاری نشست‌های متعدد، اما همچنان با بانک‌های عامل مشکل داریم و برای احیای واحدهای تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری از توان کارگرهای سابق این کارخانه‌ها بهره‌گیری می‌شود.
    وی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری در استان پیشنهاد خرید و فعال کردن واحدهای تولیدی صنعتی راکد و غیرفعال را می‌دهد، البته برخی واحدهای تولیدی صنعتی راکد در استان مشکل بدهی بانکی ندارند.
    این مسوول تاکید کرد: اقتصادی شدن تولید به‌علت افزایش نرخ ارز است و همین عامل باعث رونق تولیدات دارای کیفیت بالا در بازار می‌شود.
    منزوی افزود: در سال‌جاری بسیاری مالکان دارای زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری برای تمدید جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری خود به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کرده‌اند.
    به گزارش ایرنا، هم‌اکنون بیش از ۹۵۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *