×
×

مدیر جهاد کشاورزی شیروان
تولیدروزانه۶۵تن شیرتوسط دامداران شیروان

  • کد نوشته: 17750
  • ۱۳۹۹-۰۹-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهران حیاتی در مورد مابقی شیر تولیدی توسط دامداران اظهار داشت: ۲۵ تن شیر تولیدی این واحدها هم به مصرف روستاییان و شهروندان این خطه می رسد.
    تولیدروزانه۶۵تن شیرتوسط دامداران شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی شیروان درخصوص جزئیات این خبر گفت: روزانه ۴۰ تن شیر از ۶۵ تن شیر تولیدی توسط دامداران شیروانی تحویل واحدهای لبنی این شهرستان می شود.

    تولیدروزانه۶۵تن شیرتوسط دامداران شیروان

    تولیدروزانه۶۵تن شیرتوسط دامداران شیروان
    تولیدروزانه۶۵تن شیرتوسط دامداران شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهران حیاتی در مورد مابقی شیر تولیدی توسط دامداران اظهار داشت: ۲۵ تن شیر تولیدی این واحدها هم به مصرف روستاییان و شهروندان این خطه می رسد.

    وی در ادامه با بیان اینکه ازابتدای سال تاکنون با تولید ۱۸ هزار تن شیر در این شهرستان گفت: ۲۳ درصد شیر استان از طریق تولید سالانه  ۲۳ هزار و ۷۲۵ تن شیر این شهرستان تامین می شود.

    حیاتی با اشاره به بهره برداری از ۷واحد صنعتی پرورش گاو شیری افزود: پیش بینی می شود که تا پایان سالجاری تولبد شیر این شهرستان با ۳ هزار تن ظرفیت با توجه به بهره‌برداری از هفت واحد صنعتی پرورش گاو شیری افزایش یابد.

    وی در ادامه گفت: تولید این میزان شیر از ۲۶ واحد دامداری صنعتی فعال به ظرفیت یکهزار و ۷۵۰ راس دام  و حدود هزار واحد دامداری سنتی و روستایی به ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ راس دام می باشد.

    مدیر جهاد کشاورزی شیروان افزود: براساس پیش بینی های صورت گرفته در سالجاری شاهد افزایش ۱۰ درصدی تولید شیر این شهرستان نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

    شهرستان شیروان ۵۵۰ هزار راس دام سبک و سنگین دارد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *