معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۶۱۵ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور به همت بنیاد برکت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
×
×

بهره مندی ۶۱۵ هزار نفر در روستاهای کشور از آب آشامیدنی

  • کد نوشته: 17989
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۳
  • ۰
  • معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۶۱۵ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور به همت بنیاد برکت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
    بهره مندی ۶۱۵ هزار نفر در روستاهای کشور از آب آشامیدنی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۶۱۵ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور به همت بنیاد برکت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

    نعمت الله رضایی در آئین افتتاحی طرح آبرسانی به شهر باشت اظهار داشت: این تعداد جمعیت ساکن ۷۳۵ روستای کشور هستند.

    وی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی قرار است تعداد جمعیت بهره بردار از آب آشامیدنی سالم با اجرای پروژه های بنیاد برکت تا پایان سال جاری به یک میلیون نفر در قالب یکهزار و ۱۳۵ روستا برسد.

    بهره مندی ۶۱۵ هزار نفر در روستاهای کشور از آب آشامیدنی
    بهره مندی ۶۱۵ هزار نفر در روستاهای کشور از آب آشامیدنی

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ منابع بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: طرح آبرسانی به شهر باشت یکی از ۲۸ هزار پروژه بنیاد برکت است که امروز بهره برداری شده است.

    رضایی اضافه کرد: به مناسبت چهاردهمین سال تاسیس بنیاد برکت ۱۴ هزار طرح عمرانی و ۱۴ هزار پروژه اشتغالزایی با محوریت مناطق کمتر توسعه یافته بهره برداری شده است.

    وی عنوان کرد: این طرح ها که منجر به ۴۵ هزار اشتغال می شود با هشت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده اند.

    معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت:برای آبرسانی به شهر باشت یک مخزن ۲ هزار متر مکعبی و سه کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

    مسعود مرادیان اظهار داشت: این طرح با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است که ۱۵ میلیارد ریال از این میزان اعتبار از سوی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و ۱۵ میلیارد دیگر آن از سوی بنیاد برکت تامین شده است. 

    معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انتقال آب به شهر باشت از طریق حفر سه حلقه چاه ۲۰۰ متری انجام شده است.

    وی عنوان کرد:با بهره برداری از این طرح چهار هزار و ۷۰۰ نفر شهروند باشتی از مزایای آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *