۳۸ پروژه آبرسانی روستایی و سه پروژه انتقال توزیع و فوق توزیع گیلان همزمان با هفته سی و سوم از پویش الف - ب - ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صبح امروز در استان بهره برداری شد.
×
×

بهره برداری از۳۸ طرح آبرسانی روستایی و سه پروژه برق در گیلان

  • کد نوشته: 17997
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۲
  • ۰
  • ۳۸ پروژه آبرسانی روستایی و سه پروژه انتقال توزیع و فوق توزیع گیلان همزمان با هفته سی و سوم از پویش الف - ب - ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صبح امروز در استان بهره برداری شد.
    بهره برداری از۳۸ طرح آبرسانی روستایی و سه پروژه برق در گیلان
  • تبلیغ هدفمند

    ۳۸ پروژه آبرسانی روستایی و سه پروژه انتقال توزیع و فوق توزیع گیلان همزمان با هفته سی و سوم از پویش الف – ب – ایران با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صبح امروز در استان بهره برداری شد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها ۲۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است و با بهره برداری از آنها ۲۱ هزار و ۸۶۷ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

    بهره برداری از۳۸ طرح آبرسانی روستایی و سه پروژه برق در گیلان

    سید محسن حسینی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۱ دهنه چشمه بهسازی، ۲ حلقه چاه، ۶۳ کیلومتر خط انتقال و ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

    به گفته وی، این پروژه ها در شهرستان های شفت، فومن، املش،  رودسر، رشت، رودبار، سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رضوانشهر به بهره برداری رسید.

    همچنین امروز سه پروژه  انتقال و فوق توزیع برق در شهرستان  آستارا نیز به بهره برداری رسید.

    بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: در راستای پویش #هر_هفته_الف_ب_ایران سه پروژه بزرگ ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در شهرستان آستارا  با سرمایه گذاری ۷۴۲ میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.
    وی تصریح کرد: شهرستان مرزی و بندری آستارا به علت داشتن مرز گمرکی، بندر تجاری و بازارچه مرزی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است و توسعه این شهرستان می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

    وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای هفت نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۵ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان آستارا اشتغال زایی ایجاد می شود.
    داراب زاده گفت: این پروژه ها با هدف برقرسانی پایدار و مطمئن و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بخصوص در زمان پیک بار شبکه و سایر شرایط اضطراری افتتاح و به بهره برداری می رسند.
    مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا، پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت آستارا و پروژه خط کابلی ۶۳ کیلوولت دو مداره تغذیه کننده پست مسکن مهر آستارا از پروژه هایی است که در راستای پویش هر هفته الف – ب – ایران در استان گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *