×
×

رونمایی ازسندسجلی شهیدسلامت درگلستان

  • کد نوشته: 18124
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرحوم عباسی نخستین شهید خدمت جامعه پزشکی گلستان در مقابله با ویروس کرونا است که اسفند سال گذشته پس از ۲ هفته خدمت رسانی مداوم در درمان و ویزیت بیماران کرونا در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به این ویروس مبتلا و پس از ۲۵ روز مبارزه با بیماری کووید ۱۹، نهم فروردین ماه ۹۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد.
    رونمایی ازسندسجلی شهیدسلامت درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با سالروز تاسیس ثبت احوال سند سجلی شهید مدافع سلامت گلستان دکتر عبدالله عباسی روز چهارشنبه با حضور استاندار و سایر اعضای شورای راهبردی جمعیت استان رونمایی شد.

    رونمایی ازسندسجلی شهیدسلامت درگلستان

    رونمایی ازسندسجلی شهیدسلامت درگلستان
    رونمایی ازسندسجلی شهیدسلامت درگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرحوم عباسی نخستین شهید خدمت جامعه پزشکی گلستان در مقابله با ویروس کرونا است که اسفند سال گذشته پس از ۲ هفته خدمت رسانی مداوم در درمان و ویزیت بیماران کرونا در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان به این ویروس مبتلا و پس از ۲۵ روز مبارزه با بیماری کووید ۱۹، نهم فروردین ماه ۹۹ جان به جان آفرین تسلیم کرد.

    وی علاوه بر این که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، طی سال‌های ۹۰ تا ۹۲ ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان را نیز برعهده داشت.

    در گلستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا ( اسفند ماه ۹۸ ) تاکنون ۶ تن از کادر دانشگاه علوم پزشکی استان شامل ۲ پزشک، ۲ بهورز و ۲ کارمند حوزه درمان در راه ارایه خدمت به مبتلایان به این ویروس جان خود را از دست داده و به عنوان شهدای مدافع سلامت معرفی شدند.

    در حال حاضر ۴۶۷ تخت بیمارستان‌های گلستان در اختیار مبتلایان کرونا است که از این تعداد ۱۰۷ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

    لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از سند سجلی شهید مدافع سلامت گلستان، خانواده وی حضور داشتند.

    در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر در گلستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *