×
×

مدیر پایگاه انتقال خون شیروان
رشد۳۰درصدی مشارکت دراهدای زندگی توسط بانوان شیروانی

  • کد نوشته: 18295
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر نازنین بهشتی در ارتباط با میزان رشد در بخش اهدا خون توسط بانوان اظهار داشت: طی این بازه زمانی شاخص بخشندگی خون توسط بانوان شیروانی ۸.۳۶ بوده است که نسبت به رقم ۹ ماهه سال قبل از رشد ۳۰.۸۳ درصد برخوردار بوده است.
    رشد۳۰درصدی مشارکت دراهدای زندگی توسط بانوان شیروانی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر پایگاه انتقال خون شیروان در خصوص جزئیات این خبر گفت: بیش از ۳۰ درصد رشد دراهدا خون طی ۹ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس شاخص اهدای خون توسط بانوان این شهرستان بوده ایم.

    رشد۳۰درصدی مشارکت دراهدای زندگی توسط بانوان شیروانی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر نازنین بهشتی در ارتباط با میزان رشد در بخش اهدا خون توسط بانوان اظهار داشت: طی این بازه زمانی شاخص بخشندگی خون توسط بانوان شیروانی ۸.۳۶ بوده است که نسبت به رقم ۹ ماهه سال قبل از رشد ۳۰.۸۳ درصد برخوردار بوده است.

    وی در خصوص افرادی که موفق به اهدای زندگی به نیازمندان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون چهار هزار و ۶۰۳ داوطلب در شیروان برای اهدای خون جهت زندگی بخشی به دیگران مراجعه داشته اند که از این تعداد ۳۵۵۲ نفر موفق به اهدای خون خود شدند.

    بهشتی در ادامه افزود: از مجموع مراجعه کنندگان برای اهدا خون در این شهرستان ۲۹۷ نفر بانوان بودند، که هزار و ۵۱ نفربرای بار اول تجربه اهدا خون داشته و ۲ هزار و ۱۸۲ نفردیگر نیز افرادی هستند که به صورت مستمر اقدام به اهدا خون می کنند.

    وی در ادامه با اشاره به میزان شاخص اهدا خون بانوان این شهرستان گفت: در حال حاضر شاخص اهدای خون شیروان ۷۷.۱۶، شاخص اهدای خون بانوان ۸.۳۶، شاخص اهدای مستمر خون ۶۱.۴۳ و شاخص جذب (بار اولی) ۱۹.۵۱ است که مقایسه آن با نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از ۳.۹۴ کاهش در مراجعه، ۶.۷۹ کاهش در خونگیری و ۳۰.۸۳ رشد در اهدای خون بانوان دارد.

    وی ضمن قدردانی و تشکر از داوطلبان اهدای خون که اهدا کننده زندگی به نیازمندان به خون در شرایط بحرانی که کرونا برای جامعه ایجاد کرده گفت : اقدام به اهدای خون در این شرایط از سوی شهروندان و افرادی که دارای شرایط اهدای خون هستند خواست تا با توجه به برودت هوا و نیاز همیشگی به خون، با اهدای خون خود یاریگر بیماران نیازمند به خون باشند.

    لازم به ذکر است طبق آمار منتشره از سوی پایگاه انتقال خون، سهم بانوان اهدا کننده خون در کشور ۴، ۳۸ درصد است.

    گفتنی است پایگاه انتقال خون این شهرستان در بهمن سال ۹۳ مورد بهره برداری گرفته است.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *