×
×

شکست رعد مقابل شهرداری

  • کد نوشته: 18334
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در این مسابقه که عصر روز جمعه از گروه الف فصل جاری لیگ برتر و در دور رفت مرحله مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران‌ به قضاوت محمد دوست (سرداور) به همراه مهران کیش و محمد ربیعی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید کاظمی برگزار شد، شهرداری گرگان پس از واگذاری نتیجه در وقت اول با نتیجه ۹ بر ۱۴ به حریف خود، در وقت‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۱۹، ۲۰ بر ۱۱ و ۲۲ بر ۱۷ رعد پدافند را شکست داد.
    شکست رعد مقابل شهرداری
  • تبلیغ هدفمند

    گروه بسکتبال شهرداری گرگان در ششمین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه ۷۹ بر ۶۱ رعد پدافند هوایی مشهد را شکست داد.

    شکست رعد مقابل شهرداری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا در این مسابقه که عصر روز جمعه از گروه الف فصل جاری لیگ برتر و در دور رفت مرحله مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران‌ به قضاوت محمد دوست (سرداور) به همراه مهران کیش و محمد ربیعی به عنوان داور اول و دوم با نظارت حمید کاظمی برگزار شد، شهرداری گرگان پس از واگذاری نتیجه در وقت اول با نتیجه ۹ بر ۱۴ به حریف خود، در وقت‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۱۹، ۲۰ بر ۱۱ و ۲۲ بر ۱۷ رعد پدافند را شکست داد.

    مهران شاهین‌طبع سرمربی شهرداری گرگان برای این مسابقه در ابتدا با یک ترکیب کاملا متفاوت نسبت به پنج بازی گذشته پری پتی، سعید صالحی، اشکان جعفری، یاسین کلاسنگیانی و احمد بوستانیان را در برابر فرهاد دجستان، نیما فتحی، محمدعلی کمالوند، صالح مرادیان و محمد تالاری پنج بازیکن ابتدایی رعد پدافند هوایی مشهد با هدایت جواد سیفی به میدان فرستاد.

    در این مسابقه روزبه ارغوان و سینا واحدی هر دو از شهرداری گرگان به ترتیب با ۱۲ و ۱۳ و تاثیرگذاری ۲۰ و ۱۵ در کنار پری پتی دیگر بازیکن این تیم با ۱۱ امتیاز و تاثیرگذاری ۱۷ موثرترین و امتیازآورترین بازیکنان مسابقه و تیم گرگان شناخته شدند.

    همچنین نیما فتحی و محمدعلی کمالوند بازیکنان رعد پدافند هوایی مشهد هر ۲ با ۱۵ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۱ و ۱۴ امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم خود بودند.

    در این مسابقه روزبه ارغوان بازیکن شهرداری گرگان با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند عنوان بازیکن دبل دبل را به خود اختصاص داد.

    شهرداری گرگان که هم اکنون از ۶ مسابقه و بدون باخت با ۱۲ امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد و در آخرین مسابقه از دور رفت مرحله مقدماتی ۱۹ دی ماه ۹۹ به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت.

    رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران امسال در ۲ گروه هشت تیمی از ۱۵ آبان آغاز شده و به علت کرونا دور رفت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *