×
×

تشییع شهیدمرزبان وطن بردستان مردم

  • کد نوشته: 18541
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۸
  • ۰
  • در این مراسم که به علت شرایط کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت محدود در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسوولان استان حضور داشتند.
    تشییع شهیدمرزبان وطن بردستان مردم
  • تبلیغ هدفمند

    پیکر نبی‌الله خطیری افسر هنگ مرزی “کُرَند” شهرستان گنبدکاووس که نیمه شب پنجشنبه چهارم دی ماه در درگیری با اراذل و اوباش منطقه با اصابت چاقو جان خود را فدای امنیت عمومی کرده بود امروز یکشنبه در گرگان تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

    تشییع شهیدمرزبان وطن بردستان مردم

    تشییع شهیدمرزبان وطن بردستان مردم
    تشییع شهیدمرزبان وطن بردستان مردم

    در این مراسم که به علت شرایط کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت محدود در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی گلستان برگزار شد، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسوولان استان حضور داشتند.

    پیکر این شهید سپس به روستای محل سکونتش در اسبومحله گرگان منتقل و با حضور اهالی روستا تا مزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

    نبی‌الله خطیری فرمانده گروهان مرزی کُرَند در درگیری با اوباش منطقه با اصابت چاقو به قلب جان خود را فدای امنیت عمومی کرد.

    در این درگیری ۲ سرباز وظیفه نیز با سلاح سرد مجروح شدند.

    ۹ نفر در این درگیری مشارکت داشتند که همه آنها دستگیر شده و پرونده حادثه در دادگاه عمومی بخش داشلی برون از توابع گنبد کاووس رسیدگی می‌شود.

    هنگ مرزی اترک گلستان که فرمانده آن مرزبان درجه یک نیز هست، مسوولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان شمالی به طول افزون بر ۳۵۰ کیلومتر بر عهده دارد.

    شهید خطیری متولد سال ۱۳۵۷ بود که از سال ۱۳۸۱ وارد نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *