×
×

توسط بانک دی ساخته شد؛
افتتاح اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل

  • کد نوشته: 1875
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۷
  • ۰
  • اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل در روستای گری دوجی توسط بانک دی امروز پنج شنبه در این روستا افتتاح شد. به گزارش گلستان ما، اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل در روستای گری دوجی توسط بانک دی امروز پنج شنبه در این روستا افتتاح شد. جواد فراهی جانشین […]

    افتتاح اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل
  • تبلیغ هدفمند

    اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل در روستای گری دوجی توسط بانک دی امروز پنج شنبه در این روستا افتتاح شد.

    به گزارش گلستان ما، اولین مدرسه شهرستان آق قلا پس از وقوع سیل در روستای گری دوجی توسط بانک دی امروز پنج شنبه در این روستا افتتاح شد.

    جواد فراهی جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در امور اقشار ضمن تبریک هفته بسیج با بیان این که عمل بانک دی برای ساخت این مدرسه نشان از روحیه جهادی و انقلابی موجود در پرسنل این بانک را نشان می هد، اظهار کرد: روحیه و تفکر بسیجی می تواند ما را در کارها موفق نماید.

    وی افزود: بعد از سیل امسال از سراسر کشور همانند دوران دفاع مقدس مردم برای کمک و کاهش آلام سیلزدگان به استان گلستان آمده بودند.

    فراهی ادامه داد: بسیج در ۴۰ سالگی، بسیج بین الملل شده است و انقلاب و بسیج را توانستیم به نقط آزادی خواه جهان انتقال دهیم.

    جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در امور اقشار با اشاره به این که مردم ما حق و باطل را به درستی می شناسند، افزود: بصیرت و فهم مردم ما آنچنان شده است که دشمن بار دیگر شکست خورد. 

    وی ادامه داد: در استان ما نیز این بصیرت و فهم مردم اجازه نداد تحرک و تعرضی داشته باشیم و این نشان از آمادگی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

    رضا سهم الدینی زیربنای توسعه را تربیت و آموزش دانست وگفت: بانک دی علاوه برحضور در عرصه اقتصادی در بخش های فرهنگی ، آموزش و کمک به احداث فضا های آموزشی نیز قدم هایی را برداشته است.

    وی با اشاره به حمایت از ورزشکاران ملی، دانشجویان و نخبگان ، نشرکتاب و دانش آموزان محروم افزود: بانک دی در مسیر حرکت به سمت بانکدار الکترونیکی و شعار بانک سبز کمترین کاغذ بازی های بانکی را داریم .

    رییس هیات مدیره بانک دی تصریح کرد: تمام تلاش خود را با همت مهندسان شرکت عمران و مسکن آباد بانک دی “عماد” انجام دادیم تا بتوانیم پروژه ساخت مدرسه را کمتر از ۴ ماه انجام دهیم و این مدرسه را تقدیم دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم کنیم.

    وی افزود : امیدوارم که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از سوی همه نهاد ها به عنوان یک رکن مهم در دستور کار قرار بگیرد و در تمام ابعاد شاهد رشد در کشور عزیز مان باشیم .

    سهم الدینی خاطر نشان کرد: این واحد آموزشی دارای سه کلاس آموزشی است و با ظرفیت بیش از ۹۰ نفر دانش آموز جمعا با هزینه ای بیش از یک میلیارد تومان توسط بانک دی ساخته شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *