×
×

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:
حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی گلستان نیاز به مقاوم سازی دارد

  • کد نوشته: 1882
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۷
  • ۰
  • احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم افتتاح مدرسه شهدای بانک دی روستای گری گفت: حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی گلستان نیاز به مقاوم سازی دارد. مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تشکر از همت بانک دی در احداث مدرسه در روستای گری افزود: استان گلستان با ۳۶۰ هزار دانش آموز نیاز […]

    حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی گلستان نیاز به مقاوم سازی دارد
  • تبلیغ هدفمند

    احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در مراسم افتتاح مدرسه شهدای بانک دی روستای گری گفت: حدود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی گلستان نیاز به مقاوم سازی دارد.

    مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تشکر از همت بانک دی در احداث مدرسه در روستای گری افزود: استان گلستان با ۳۶۰ هزار دانش آموز نیاز به ۴ هزار مدرسه دارد و تامین هزینه ها و ساخت همه فضاهای آموزشی مورد نیاز که رقمی در حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، از توان دولت و مجموعه آموزش و پرورش به تنهایی خارج است ، لذا کارهای این چنینی بسیار ارزشمند است و امیدواریم در دیگر مناطق مورد نیاز استان این فعالیت استمرار داشته باشد.

    گوهری راد با بیان اینکه خیرین منطقه بیش از ۷۰ درصد کار ساخت مدارس تخریبی سیل را تقبل کرده اند ، خاطر نشان کرد: به همت همه نهادها و خیرین منطقه همه ۲۴ مدرسه تخریبی سیل در گلستان در حال ساخت و تکمیل شدن است و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری آن خواهیم بود.

    وی از همت، تلاش و پیگیری های مجدانه مجموعه مدیران بانک دی به ویژه مهندس نظری مدیر بانک دی استان گلستان در ساخت و تکمیل مدرسه سه کلاسه شهدای بانک دی در روستای گری دوجی تقدیر کرد.

    منبع: ترکمن سسی
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *