×
×

رییس کل دادگستری استان کرمان
مکتب حاج قاسم آغازگرحرکتی کوبنده

  • کد نوشته: 19083
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از ایرنا، یدالله موحد روز جمعه در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را خالصانه و شجاعانه در راه دفاع از دین، آزادی، عزت، استقلال و سربلندی جهان اسلام صرف کرد و در نهایت جان خود را در این مسیر فدا کرد.
    مکتب حاج قاسم آغازگرحرکتی کوبنده
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کل دادگستری استان کرمان از سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان سپهسالار جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: مکتب حاج قاسم آغازگر یک حرکت توفنده و ظلم افکن است.

    مکتب حاج قاسم آغازگرحرکتی کوبنده

    مکتب حاج قاسم آغازگرحرکتی کوبنده
    مکتب حاج قاسم آغازگرحرکتی کوبنده

    به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از ایرنا، یدالله موحد روز جمعه در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را خالصانه و شجاعانه در راه دفاع از دین، آزادی، عزت، استقلال و سربلندی جهان اسلام صرف کرد و در نهایت جان خود را در این مسیر فدا کرد.

    وی با اشاره به این مطلب که شهید سلیمانی هدیه نورانی الهی نه تنها برای  ملت ایران بلکه برای امت اسلامی، آزادیخواهان و ستمدیدگان جهان بود، خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری شقی ترین فرد از آحاد بشریت سعی کرد این نور الهی را خاموش کند و تصور می‌کرد اگر حاج قاسم شهید شد این راه اندیشه نیز خاموش می‌شود.
    نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهار داشت: اما اراده الهی بر این تعلق گرفت که با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سلوک ایشان به یک تفکر، مکتب و نورافکن نقشه راه جبهه مقاومت تبدیل شود.
    موحد گفت: اخلاص حاج قاسم موجب دلدادگی و وابستگی نسل جوان و سرآغاز یک حرکت توفنده و ظلم افکن شده است.
    وی بیان کرد: دشمن تصور نمی کرد شهادت حاج قاسم به تعبیر مقام معظم رهبری قیامتی به پا کند و این جنبش و حرکت ملت اسلام و جبهه مقاومت ان شاالله منتهی به این خواهد شد که عاملان و آمران شهادت این عزیز بزرگوار ، مجازات عادلانه ای را خواهند دید. 
    وی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را عارفی حماسه‌ساز توصیف کرد و افزود: این شهید والامقام شبانگاهان در دل شب بنده ای بود که بر سجاده می نشست بر درگاه احدیت گریه می کرد و در محضر ائمه اطهار (ع) آنچنان اخلاصی از خود نشان می داد که در کمتر انسانی دیده می‌شود اما در  عرصه جهاد و نبرد چنان شجاعتی را نشان می‌داد که رعشه بر دشمن می انداخت و حماسه خلق می کرد.
    وی ادامه داد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای خلق حماسه خود زمان و مکان نمی شناخت و یک زمان در دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله حماسه‌ساز بود و با همان انگیزه برای دفاع از دین در افغانستان، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه جهاد کرد.
    رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه جهاد در راه خدا برای یک مجاهد فی سبیل الله زمان و مکان نمی شناسد، ادامه داد: هر جا که ستم باشد مجاهدان فی سبیل الله حضور می یابند.
    موحد اظهار داشت: تفکر حاج قاسم سلیمانی به ایران و خاورمیانه محدود نمی‌شود و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و تمام کره خاکی، عرصه نبرد تفکر حاج قاسم  سلیمانی در مقابل نظام استکباری نظام ظالمانه ای خواهد بود که بر بشریت حکومت می کند.
    وی ادامه داد : روابط ظالمانه نظام بین المللی امروز این چنین بر بشریت ستم روا می کند که وقتی در یک گوشه این کره خاکی اتفاق کوچکی رخ می دهد، غوغا به راه می‌اندازند اما وقتی یک دولت تروریست و یک جانی بالفطره، سردار شجاع آزادیخواه را به شهادت می رساند همه خفقان می گیرند.
    وی افزود: مجامع بین المللی کجا هستند و سازمان ملل متحد که ریاست جمهوری آمریکا آشکارا مقررات این سازمان را نقض کرد و یک مقام بلند پایه یک کشور که مهمان کشور دیگری بود را در کشور میزبان ترور کرد و دست به اقدام تروریستی زد، چرا واکنشی نشان نمی دهند.
     رییس کل دادگستری استان کرمان  ادامه داد: این اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نقض آشکار منشور سازمان ملل است و آنهایی که امروز دم از حقوق بشر می زنند چرا این حرکت را محکوم نکردند و فریاد نزدند.
     وی یادآور شد:  به هر حال حاج قاسم سلیمانی بر گردن همه ما حق دارد و ما همه مدیون او هستیم و باید با خدمت به نظام، انقلاب و مردم و مجاهدت در راه مکتب حاج قاسم و قدم گذاشتن در مسیر ولایت مداری به سیر و سلوک این شهید گرانقدر عمل کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *