×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی
هزینه۱۹میلیاردریالی برای بیمه مددجویان خراسان شمالی

  • کد نوشته: 19158
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز شنبهدر گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پرداخت سالانه ۱۴ میلیون ریال حق بیمه تامین اجتماعی برای هر یک از مددجویان، اظهار داشت: هم اکنون هزار و ۸۳۱ بیمه شده مددجو زیرپوشش این نهاد است که از این تعداد هزار و ۴۲۱ نفر زن سرپرست خانوار و ۴۱۰ نفر نیز مجری طرح های اشتغال زایی هستند.
    هزینه۱۹میلیاردریالی برای بیمه مددجویان خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۱۹ میلیارد ریال در ۹ ماه امسال برای مددجویان بیمه شده استان هزینه شده است که بیشترین آن مربوط به زنان سرپرست خانوار بوده است.

    هزینه۱۹میلیاردریالی برای بیمه مددجویان خراسان شمالی

    هزینه۱۹میلیاردریالی برای بیمه مددجویان خراسان شمالی
    هزینه۱۹میلیاردریالی برای بیمه مددجویان خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجید الهی راد روز شنبهدر گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پرداخت سالانه ۱۴ میلیون ریال حق بیمه تامین اجتماعی برای هر یک از مددجویان، اظهار داشت: هم اکنون هزار و ۸۳۱ بیمه شده مددجو زیرپوشش این نهاد است که از این تعداد هزار و ۴۲۱ نفر زن سرپرست خانوار و ۴۱۰ نفر نیز مجری طرح های اشتغال زایی هستند.

    وی افزود: تاکنون ۳۶۰ نفر از مددجویان نیز از مستمری تامین اجتماعی بدلیل بازنشستگی، از کار افتادگی و یا فوت کردن بهره مند شده اند.

    الهی راد با اشاره به بیان اینکه هم اکنون ۳۵ هزار خانوار روستایی استان زیر پوشش بیمه مکمل هستند، یادآورشد: این نهاد هرسال با اولویت مناطق کم برخوردار، خدماتی چون غربالگری انواع بیماری‌های غیرواگیر، برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و سلامت انجام می دهد.

    وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از هزار و ۶۶۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص خراسان شمالی افزود: این نهاد همچنین۳۲۳ بیمار زمین گیر را نیز زیر پوشش دارد که علاوه بر بهره مندی از تمامی خدمات بیمه ای و درمانی ، ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک هزینه برای نگهداری هر یک از آنها پرداخت می کند.

    بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *