×
×

استاندار خراسان شمالی
شهید سلیمانی تنهایک فرمانده نبود

  • کد نوشته: 19171
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی شجاعی با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت این سردار رشید اسلام و فتوحات وی در کارزار جنگ با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر فرهنگ ناب دفاع مقدس و دفاع از مظلومان را به رخ جهانیان کشید و اکنون انتقال مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل های آینده یک ضرورت است.
    شهید سلیمانی تنهایک فرمانده نبود
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی نماد غیرت، رشادت، شهادت، استکبارستیزی و دفاع از کیان میهن اسلامی بود که هنوز هم شنیدن نامش و مکتبش ترس را بر جان مستکبران و آرامش را بر دل و جان آزادیخواهان جهان طنین‌انداز می‌کند.

    شهید سلیمانی تنهایک فرمانده نبود

    شهید سلیمانی تنهایک فرمانده نبود
    شهید سلیمانی تنهایک فرمانده نبود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی شجاعی با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت این سردار رشید اسلام و فتوحات وی در کارزار جنگ با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر فرهنگ ناب دفاع مقدس و دفاع از مظلومان را به رخ جهانیان کشید و اکنون انتقال مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به نسل های آینده یک ضرورت است. 

    در پیام استاندار خراسان شمالی آمده است که یکسال از شهادت یار دیرینه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یکی از فرزندان انقلاب اسلامی، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، سرداری که بودنش امنیت را برای منطقه به ویژه کشورهای ناآرام و جنگزده به همراه داشت و موجب ترس و دلهره ناجوانمردان زمانه بود. 

    شجاعی در پیام خود تاکید کرده است که حاج قاسم سلیمانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفرید و در خط مقدم نبرد حق علیه باطل دست از هیچ تلاشی برنداشت، در دوران پس از جنگ تحمیلی هم عنصری مهم برای مبارزه با تروریسم بود و با رشادت و جانفشانی های فراوان جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داد تا داعش و هم پیمانان آنان حتی جرات نزدیک شدن به این مرز و بوم را نداشته باشند و ترس از این سردار رشید و توانمند ایران اسلامی همیشه در دلشان ماندگار باشد.

    بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
    بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور صادر کرده بود.
    در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *