×
×

استاندار گلستان
پلیس در پایان دادن به اغتشاشات خوش درخشید

  • کد نوشته: 1924
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۴
  • ۰
  • استاندار گلستان، با بیان اینکه ناجا در پایان دادن به اغتشاشات اخیر بسیار خوش درخشید، گفت: پلیس با سعه صدر، هوشمندی و اقتدار خود موفق شد از این ماموریت خطیر سربلند بیرون بیاید. “هادی حق شناس” در نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی گلستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه نظم و […]

    پلیس در پایان دادن به اغتشاشات خوش درخشید
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان، با بیان اینکه ناجا در پایان دادن به اغتشاشات اخیر بسیار خوش درخشید، گفت: پلیس با سعه صدر، هوشمندی و اقتدار خود موفق شد از این ماموریت خطیر سربلند بیرون بیاید.

    “هادی حق شناس” در نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی گلستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه نظم و امنیت، گفت: بصیرت به معنای فهم دقیق مسائل و تشخیص حق از باطل خصوصا در مواقع بحران است.

    رئیس شورای تامین استان با تاکید بر لزوم ارتقاء دانش و آگاهی شهروندان، افزود: سواد رسانه ای یکی از مواردی است که ارتقاء آن نقش موثری در افزایش احساس امنیت روانی دارد چرا که دشمنان همواره در فضای رسانه ای قصد تخریب و تضعیف انقلاب اسلامی را دارند.

    استاندار گلستان با اشاره به حوادث اخیر سطح کشور، خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که باعث شد، اغتشاشات آبان ماه در زمانی اندک پایان یابد، بصیرت مردم ولایتمدار کشورمان بود که بعد از بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب صف خود را از آشوبگران جدا کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

    عالی ترین مقام دولت در استان با بیان اینکه ناجا در پایان دادن به اغتشاشات اخیر بسیار خوش درخشید، گفت: پلیس با سعه صدر، هوشمندی و اقتدار خود موفق شد از این ماموریت خطیر سربلند بیرون بیاید.

    حق شناس ضمن تقدیر از عملکرد سردار “روح الامین قاسمی” در مدیریت حوادث اخیر و حضور هدفمند ماموران انتظامی استان در سطح جامعه، تصریح کرد: حضور فعال پلیس از همان لحظات ابتدایی اصلاح نرخ بنزین و تلاش برای پیشگیری از بروز اتفاقات احتمالی قابل ستایش است.

    استاندار گلستان در ادامه با بیان اینکه مردم با شنیدن نام پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند، گفت: نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی، شبانه روز در حال دفاع از امنیت مردم است لذا ضروری است، آحاد شهروندان و مسئولان با تمام توان از این نیروی خدوم و ولایی حمایت کنند.#

    منبع: پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *