×
×

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان
ارزش۱۵۰هزارمیلیاردریال سهام عدالت مردم گلستان

  • کد نوشته: 19274
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین داوود طبرسا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان سرمایه در اختیار ۹۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر قرار دارد که باید برای استفاده بهینه از آن در راستای توسعه اقتصادی استان گلستان برنامه‌ریزی کرد.
    ارزش۱۵۰هزارمیلیاردریال سهام عدالت مردم گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: ارزش سرمایه سهام عدالت مردم استان که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال معادل ۳۴ درصد تولید ناخالص گلستان است.

    ارزش۱۵۰هزارمیلیاردریال سهام عدالت مردم گلستان

    ارزش۱۵۰هزارمیلیاردریال سهام عدالت مردم گلستان
    ارزش۱۵۰هزارمیلیاردریال سهام عدالت مردم گلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین داوود طبرسا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان سرمایه در اختیار ۹۲۴ هزار و ۹۰۰ نفر قرار دارد که باید برای استفاده بهینه از آن در راستای توسعه اقتصادی استان گلستان برنامه‌ریزی کرد.

    وی راه اندازی شرکت سرمایه گذاری گلستان را راهکار بهره گیری از این سرمایه برای شتاب بخشیدن به توسعه پایدار استان برشمرد و گفت: پیگیری برگزاری الکترونیکی انتخابات مجمع هیات مدیره این شرکت سرمایه گذاری برای روز سی‌ام دی ماه جاری در دستور کار قرار دارد.

    وی تاکید کرد: سهامداران عدالت استان گلستان که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیده‌اند با احراز هویت در سامانه سجام علاوه بر شرکت در رای‌گیری مجمع می توانند از طریق سامانه setan.seo.ir تا ۱۸ دی ماه برای حضور در هیات مدیره نامزد شوند.

    شرکت‌ سرمایه‌گذاری استان گلستان با نماد “وسگلستا” به عنوان یازدهمین شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی با سرمایه ۱۱۹ هزار میلیارد ریالی شهریور امسال در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد.

    مطابق گزارش اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، در این استان یک میلیون و ۳۸۴ هزار نفر سهام عدالت دریافت کردند که ۶۶ درصد از آن‌ها مدیریت سهام عدالت خود را با انتخاب روش غیرمستقیم به شرکت سرمایه‌گذاری گلستان واگذار کرده اند.

    پس از آزاد سازی سهام عدالت در اوایل سال ۱۳۹۹ و فراهم آمدن امکان نقل و انتقال این سهام در بازار بورس، انتخاب ۲ روش مستقیم و غیر مستقیم توسط دولت برای سهامداران فراهم شد.

    برخی سهامداران با انتخاب روش مستقیم، اقدام به انجام مراحل آزاد سازی از طریق مراجعه به سایت samanese.ir کرده و ضمن تکمیل مراحل آزادسازی سهام عدالت و ثبت نام در سامانه سجام، توانستند به انجام معامله در بازار بورس دسترسی داشته باشند.

    دسته دیگر از سهامداران هیچ اقدامی انجام نداده و روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده و صرفا اقدام به دریافت سود سهام خود ‌کردند.

    گلستان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن برپایه کشاورزی استوار است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *