×
×

فرمانده انتظامی استان گلستان
نیروی انسانی متعهد و کارآمد، ارزشمندترین سرمایه هر سازمان

  • کد نوشته: 1929
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۴
  • ۰
  • سردار “روح الامین قاسمی” در نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان، گفت: برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش ها مهمترین رسالت ناجا بوده و نیروی انتظامی در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این مقام ارشد انتظامی ایمان به خدا، ولایت مداری، فداکاری و گذشت را از جمله ویژگی های […]

    نیروی انسانی متعهد و کارآمد، ارزشمندترین سرمایه هر سازمان
  • تبلیغ هدفمند

    سردار “روح الامین قاسمی” در نهمین دوره بصیرت غیرتمرکزی فرماندهی انتظامی استان، گفت: برقراری نظم و امنیت و حفظ ارزش ها مهمترین رسالت ناجا بوده و نیروی انتظامی در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

    این مقام ارشد انتظامی ایمان به خدا، ولایت مداری، فداکاری و گذشت را از جمله ویژگی های پلیس جامعه اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: افتخار پلیس اسلامی خدمت به مردم و تامین امنیت و آرامش مردم است.

    فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امنیت از ارکان اصلی حکومت است و ناجا رکن تامین امنیت می باشد که این مهم نشان از اهمیت بالای کار در نیروی انتظامی دارد.
    سردار قاسمی خاطرنشان کرد: امنیت، زیربنای رشد و توسعه بوده و بدون آن هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد لذا ضرورت دارد آحاد مردم و مسئولان در تولید و تامین امین با تمام وجود تلاش کنند.

    این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی متعهد و با بصیرت، ارزشمندترین سرمایه هر سازمان است و فرماندهان و مسئولان وظیفه دارند در راستای صیانت از این سرمایه بزرگ تلاش کنند.
    فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوادث اخیر، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جدایی صف مردم از اراذل و اوباش، شهروندان قانونمدار و با بصیرت همچون گذشته گوش به فرمان ولایت بوده و به بیگانگان نشان دادند که اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهند داد.

    سردار قاسمی در پایان گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی بر این است که این نیرو به اهداف عالیه ای که مقام معظم رهبری برای آن ترسیم کرده دست یافته و برای نیل به آن باید همه توان را به کار گرفت.

    منبع: پلیس
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *