×
×

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی
کاهش۲۳درصدی مصرف سوخت درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 19352
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجتبی شکوری اظهار داشت: میزان مصرف نفت سفید نیز در 9 ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با۴۱ درصد کاهش و میزان مصرف نفت گاز نیز با یک درصد افزایش روبرو بوده است.
    کاهش۲۳درصدی مصرف سوخت درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در خصوص این خبر گفت: در ۹ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳ درصد کاهش مصرف در جایگاه‌های سوخت استان روبرو بوده ایم.   

    کاهش۲۳درصدی مصرف سوخت درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مجتبی شکوری اظهار داشت: میزان مصرف نفت سفید نیز در ۹ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۱ درصد کاهش و میزان مصرف نفت گاز نیز با یک درصد افزایش روبرو بوده است.  

    وی در این خصوص افزود:  نیروگاه شیروان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۵ درصد افزایش درمصرف نفت گاز داشته است.  

    وی در ادامه گفت: مصرف بنزین سوپر نیز نسبت به مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد کاهش داشته است.  

    شکوری با بیان اینکه میزان مصرف گاز مایع نیز ۱۸ درصد کاهش داشته ، تصریح کرد: ۱۵ هزار و ۱۴۶ تن گاز مایع طی۹ ماهه سالجاری در استان توزیع شده است.  

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال میزان مصرف سوخت سی. ان. جی نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش دارد.

    لازم به ذکر است بر اساس گزارشات اعلامی از سوی شرکت گاز خراسان شمالی میزان نفوذ گاز طبیعی در نواحی شهری این استان ۱۰۰ درصد و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان ۹۹.۷ درصد است که تا پایان سالجاری نیز این رقم به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.  

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *