×
×

رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی
تجهیز۲۶خانه ورزش روستایی درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 19426
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین زیور نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۶ خانه ورزش در روستاهای شهرستان مرزی رازوجرگلان با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و چهار خانه ورزش در روستاهای مهنان، خداقلی، تیمورتاش و درتوم شهرستان بجنورد با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است.
    تجهیز۲۶خانه ورزش روستایی درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان شمالی گفت: ۲۶ خانه ورزش روستایی استان در ۹ ماه امسال با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تجهیز شد.

    تجهیز۲۶خانه ورزش روستایی درخراسان شمالی

    تجهیز۲۶خانه ورزش روستایی درخراسان شمالی
    تجهیز۲۶خانه ورزش روستایی درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین زیور نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۶ خانه ورزش در روستاهای شهرستان مرزی رازوجرگلان با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و چهار خانه ورزش در روستاهای مهنان، خداقلی، تیمورتاش و درتوم شهرستان بجنورد با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال تجهیز شده است.

    وی افزود: خانه های ورزش روستایی در شهرستان های دیگر استان نیز با اعتبار یک میلیارد و ۹۳۰  میلیون ریال تجهیز شده است.

    نعمتی با بیان اینکه تجهیزات خانه های روستایی با توجه به نیازسنجی ها تامین می شود، یادآور شد: برخی از خانه های ورزش روستایی به میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و دارت تجهیز و برخی دیگر نیز به تشک تاتامی و توپ های فوتبال و والیبال تجهیز شده است تا ساکنان این مناطق روستایی بتوانند از امکانات ورزشی در راستای استعدادهای خود بهره لازم را ببرند.

    وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش در روستاها موجب کشف استعدادها خواهد شد، تصریح کرد: با تجهیز ۲۶ خانه ورزش روستایی هم اکنون ۱۴۱ خانه ورزش روستایی در استان فعال شده است.

    براساس آخرین آمارها میانگین سرانه ورزشی در کشور به ازای هر نفر ۱۰۲ سانتی‌متر است که این رقم تا سال ۹۱ در خراسان شمالی تنها ۳۵ سانتی متر بود و در سال ۹۶ به ۴۹ سانتی متر رسید و هم اکنون نیز با افزایش ۴ هزار متری فضای ورزشی و بهره برداری از ۱۹۷ فضای ورزشی جدید، سرانه ورزشی این استان به ۵۶ سانتی متر رسیده است که رشدی حدود ۲ برابر داشته است.

    خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *