×
×

بازدید از شبکه تلفن همراه استان گلستان توسط مهندس بختیاری مدیر منطقه شمال و شرق ارتباطات سیار ایران

  • کد نوشته: 1944
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۵
  • ۰
  • درجلسه ای که با حضور مهندس بختیاری مدیر منطقه شمال وشرق ارتباطات سیار ایران و مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد پیشرفت پروژه های همراه اول در استان بررسی گردید. در این جلسه ابتدا مهندس غلامعلی شهمرادی از حمایت ها و پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار تقدیر و از نیاز مشتریان همراه اول […]

    بازدید از شبکه تلفن همراه استان گلستان توسط مهندس بختیاری مدیر منطقه شمال و شرق ارتباطات سیار ایران
  • تبلیغ هدفمند

    درجلسه ای که با حضور مهندس بختیاری مدیر منطقه شمال وشرق ارتباطات سیار ایران و مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد پیشرفت پروژه های همراه اول در استان بررسی گردید.

    در این جلسه ابتدا مهندس غلامعلی شهمرادی از حمایت ها و پشتیبانی شرکت ارتباطات سیار تقدیر و از نیاز مشتریان همراه اول در زمینه داشتن ارتباطات پایدار و باکیفیت سخن گفت .

     وی افزود: اغلب مراجعه کنندگان د رخصوص ارتباطات تلفن همراه مشکلاتی را مطرح مینمایند که با پیشرفت و توسعه تجهیزات و اجرای پروژه های ارتباطات سیار در استان این مشکلات رفع خواهد شد.

    مهندس غلامعلی شهمرادی از آمادگی مخابرات منطقه گلستان در راستای اجرای پروژه های ابلاغ شده شرکت ارتباطات سیار گفت و اضافه کرد : با تکیه بر تخصص همکاران و دانش کارکنان خود میتوانیم تمامی برنامه های ابلاغی را همانند گذشته اجرا نماییم .

    مهندس بختیاری نیز ضمن تقدیر از مخابرات منطقه گلستان در برقراری ارتباط ، پایداری شبکه و ارائه سرویسهای مناسب در مناطق سیل زده در ابتدای سال ۹۸ ، پروژه های در دست اقدام استان را بررسی و

    درخصوص نگهداری ، ایمن سازی و بهسازی تجهیزات به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهایی در این زمینه ارائه شد.

    وی در زمینه آماده سازی استان جهت شروع بخشی از فاز۸ عملیات توسعه تجهیزات همراه اول در استان نیز مسائلی مطرح و  مشکلات و موانع موجود احتمالی را بررسی نمودند.

    لازم به یاد آوری است مهندس بختیاری مدیر منطقه شمال و شرق ارتباطات سیار ایران به همراه مهندس علی عرب مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان و هیئت همراه از شبکه تلفن همراه استان در ارتفاعات سرعلی آباد و مناطقی دیگر از استان بازدید بعمل آوردند.

    منبع: شرکت مخابرات منطقه گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *