×
×

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:
سهم ۲ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان گلستان از صادرات استان

  • کد نوشته: 1948
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۰
  • ۰
  • رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان سال گذشته ۲ میلیون دلار از محصولات خود را صادر کردند. مهدی غفاری در اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با تأکید بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اظهار کرد: این شرکت‌ها به توجه به خلاقیتی که در تولید محصول دارند […]

    سهم ۲ میلیون دلاری شرکت‌های دانش بنیان گلستان از صادرات استان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان استان سال گذشته ۲ میلیون دلار از محصولات خود را صادر کردند.

    مهدی غفاری در اختتامیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با تأکید بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان اظهار کرد: این شرکت‌ها به توجه به خلاقیتی که در تولید محصول دارند می‌توانند زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

    وی با اشاره به ارزآوری این شرکت‌ها گفت: سال گذشته ۲ میلیون دلار از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استان گلستان صادر شد.

    رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به استقبال خوب از بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان بیان داشت: با آموزش و پرورش برای بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه هماهنگی‌های کاملی شده بود اما برپایی نمایشگاه با تعطیلی مدارس استان همزمان شد. با اینحال روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که اتفاق کم‌سابقه‌ای است.

    وی ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه ۱۴ کارگاه آموزشی و ۱۰ پنل تخصصی مرتبط با معضلات و مشکلات استان برگزار شد.

    غفاری گفت: رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد که تفاهمنامه‌های متعددی هم پیرو آن به امضا رسید که امیدواریم اجرایی شدن آنها بتواند بخشی از مشکلات استان را برطرف کند.

    وی درباره انتخاب غرفه‌های برتر در این نمایشگاه هم بیان داشت: هرساله غرفه‌های برتر از بین دانشگاه گلستان، منابع طبیعی و کشاورزی گرگان و پارک علم و فناوری استان انتخاب می‌شدند اما امسال با نظر این دانشگاه‌ها تصمیم براین شد تا در ارزیابی غرفه برتر شرکت نکنند تا راه برای سایر دانشگاه‌ها و شرکت‌های مرکز رشد فراهم شود.

    در پایان این مراسم از غرفه‌های برتر این دوره از نمایشگاه تجلیل شد. در حوزه صنایع خلاق اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *