×
×

هنرمندبجنوردی داورجشنواره بین‌المللی شد

  • کد نوشته: 19499
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در روز دوشنبه، دبیری این مسابقه جهانی را «کریستینا برنازانی» از ایتالیا، «ایزابلا کوالسکا ویسزورک» از لهستان و آقایان «روسم» از مالزی و «لوئیس کارلوس فرناندز» از برزیل بر عهده دارند و عباس ناصری در کنار محمد خزایی، مسعود ضیایی زردخشویی، سعید صادقی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی، داوران این رویداد بین المللی معرفی شده اند.
    هنرمندبجنوردی داورجشنواره بین‌المللی شد
  • تبلیغ هدفمند

    «عباس ناصری»، کاریکاتوریست خراسان شمالی به عنوان عضو هیات داوران مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» برگزیده شد.

    هنرمندبجنوردی داورجشنواره بین‌المللی شد

    هنرمندبجنوردی داورجشنواره بین‌المللی شد
    هنرمندبجنوردی داورجشنواره بین‌المللی شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در روز دوشنبه، دبیری این مسابقه جهانی را «کریستینا برنازانی» از ایتالیا، «ایزابلا کوالسکا ویسزورک» از لهستان و آقایان «روسم» از مالزی و «لوئیس کارلوس فرناندز» از برزیل بر عهده دارند و عباس ناصری در کنار محمد خزایی، مسعود ضیایی زردخشویی، سعید صادقی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی،  داوران این رویداد بین المللی معرفی شده اند.

    داوری این مسابقه روز سه شنبه ۱۶ دیماه به شکل حضوری برای داوران ایرانی و به شکل برخط برای داوران خارجی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

    آثاری از هنرمندان ۶۶ کشور برای شرکت در این مسابقه ارسال شده و آیین اختتامیه این مسابقه ۲۹ دیماه جاری همزمان با روز جهانی غزه در حوزه هنری برپا می‌شود.

    براساس این گزارش،  عباس ناصری کاریکاتوریست بجنوردی تاکنون داوری بیش از پنجاه جشنواره ملی و بین المللی را بر عهده داشته است.

     این هنرمند ممتاز خراسان شمالی تاکنون در رشته کارتون و کاریکاتور جوایز متعددی را از جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی کسب کرده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *