×
×

صدف کوهی
گنجینه ای که ارزان می رود

  • کد نوشته: 19563
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ صدف کوهی یکی از معادن منحصر به فرد در استان گلستان است؛ معدنی از کلسیم طبیعی با خلوصی بیش از ۹۹درصد، با وسعتی در حدود چهارهزار هکتار و با ظرفیت پیش بینی شده یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تن که در گنبد کاووس واقع شده است.
    گنجینه ای که ارزان می رود
  • تبلیغ هدفمند

    بزرگترین تولیدکننده کلسیم طبیعی در خاوره میانه: دستگاه‌های مختلف استان گلستان در مسیر استخراج صدف کوهی و فرآوری کلسیم مانع تراشی نکنند ما انتظار کمک از آنها نداریم.

    گنجینه ای که خام فروشی می شود

    گنجینه ای که ارزان می رود
    گنجینه ای که ارزان می رود
    گنجینه ای که ارزان می رود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ صدف کوهی یکی از معادن منحصر به فرد در استان گلستان است؛ معدنی از کلسیم طبیعی با خلوصی بیش از ۹۹درصد، با وسعتی در حدود چهارهزار هکتار و با ظرفیت پیش بینی شده یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تن که در گنبد کاووس واقع شده است.

    این گنجینه خدادای تنها معدن کلسیم در خاورمیانه و یکی از معادن بی رقیب در سطح دنیا است.

    اما خام فروشی و معرفی نشدن صحیح آن، کار را به جایی رسانده که محصول تولیدی این معدن که می‌تواند تامین کننده یکی از مواد اولیه بخش عمده‌ای از صنایع میانی کشور باشد هم اکنون بیشتر برای مصرف دام و طیور استفاده می‌شود و در عوض اکثر صنایع کشور برای تامین نیاز خود مجبور به واردات مشتقات کلسیم هستند.

    بنا به اهمیت موضوع دیشب اولین و بزرگترین تولیدکننده کلسیم از صدف کوهی میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری بود تا بخشی از مشکلات و مسائل پیش روی تولیدکنندگان این محصول بیان شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *