×
×

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین
تااطلاع ثانوی ترددبه استانهای شمالی کشورممنوع است

  • کد نوشته: 19718
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا که با حضور جمعی از مسوولان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه هم اکنون استان قزوین در وضعیت زرد قرار دارد ، افزود: طبق دستورالعمل‌های جدید ستاد کرونا هیچ تفاوتی در وضعیت نارنجی و زرد وجود ندارد لذا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در قزوین همچنان تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه دارد.
    تااطلاع ثانوی ترددبه استانهای شمالی کشورممنوع است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین گفت: تردد وسایل نقلیه اتوبوس، مینی بوس و کلیه سواری ها از قزوین به استان های شمالی کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است .

    تااطلاع ثانوی ترددبه استانهای شمالی کشورممنوع است

    تااطلاع ثانوی ترددبه استانهای شمالی کشورممنوع است
    تااطلاع ثانوی ترددبه استانهای شمالی کشورممنوع است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا  که با حضور جمعی از مسوولان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه هم اکنون استان قزوین در وضعیت زرد قرار دارد ، افزود: طبق دستورالعمل‌های جدید ستاد کرونا هیچ تفاوتی در وضعیت نارنجی و زرد وجود ندارد لذا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در قزوین همچنان تا رسیدن به وضعیت سفید ادامه دارد.

    وی با بیان ابنکه اعمال قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در کاهش شیوع و ابتلا بیماری تاثیری داشته است ،اظهار داشت : منع تردد شبانه در ساعات ذکر شده در تمامی شهرهای استان همچنان به قوت خود باقی است و خودروهای با پلاک شخصی ۷۹ و ۸۹ به عنوان خودروی بومی استان محسوب می‌شوند و تردد این خودروها در سطح استان بلامانع است.
    حبیبی با اشاره به اینکه  فعالیت تالارهای پذیرایی در ایام فاطمیه هیچ توجیهی ندارد و ۹۰ درصد صنوف در استان مشغول فعالیت هستند، افزود: رستوران‌ها ،فست فودها ، کافه ها و  قهوه خانه ها  با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی فعال خواهد بود. 

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: در بحث حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نمازهای جمعه، مساجد، مراسمات و آئین‌های مذهبی کماکان تعطیل است
    وی اضافه کرد: تمامی آزمون های  دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای  و حوزه های علمیه همچنان به صورت غیرحضوری و مجازی  خواهند بود و هیچگونه تجمع، مراسم‌های فرهنگی، مذهبی و همایش برگزار نخواهد شد.
    وی با بیان اینکه زرد شدن وضعیت نباید ما  را در برابر این بیماری بی تفاوت کند، تصریح کرد: استفاده مستمر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی، کماکان ادامه داشته باشد.
    حبیبی اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی با قدرت و جدیت باید تداوم داشته باشد و اصرار در بازگشایی برخی فعالیت ها روند پیگیری با بیماری کرونا را با مشکل مواجه خواهد کرد
    این مسوول یاد آورشد: تست کرونایی باید با اولویت کارگران، کارکنان بانک ها و شهرداری ها در دستور کار  باشد.
    فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین افزود: درحال حاضر بخش عمده استان‌های همجوار ما قرمز و نارنجی هستند و این امر برای ما نگران‌کننده است، فعالیت کسب و کارها براساس شیوه‌نامه‌های رنگ‌بندی شهرستان‌ها مشخص میشود و طبق این شیوه‌نامه فعالیت ۲ سوم کارکنان ادارات به صورت حضوری و یک سوم به صورت دورکاری است، همچنین دستگاه‌های خدمات رسان مانند علوم پزشکی، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی به صورت کامل آماده باش هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *