×
×

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سپهبدشهیدسلیمانی میراث ماندگارامنیت است

  • کد نوشته: 19748
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جمع خبرنگاران افزود: دلتنگی ما موضوع مهمی است و حاج قاسم همیشه پیش ما و ما پیش حاج قاسم هستیم و این عزیز را فراموش نمی‌کنیم و راهش را ادامه می دهیم.
    سپهبدشهیدسلیمانی میراث ماندگارامنیت است
  • تبلیغ هدفمند

     فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما به سپهبد شهید سلیمانی بسیار مدیون هستیم گفت: استقلال و امنیت کشور، آرامش و عزت ما میراث ماندگار سردار دلها و همه افرادی است که در کنار این بزرگوار تلاش کردند.

    سپهبدشهیدسلیمانی میراث ماندگارامنیت است

    سپهبدشهیدسلیمانی میراث ماندگارامنیت است
    سپهبدشهیدسلیمانی میراث ماندگارامنیت است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و در جمع خبرنگاران افزود: دلتنگی ما موضوع مهمی است و حاج قاسم همیشه پیش ما و ما پیش حاج قاسم هستیم و این عزیز را فراموش نمی‌کنیم و راهش را ادامه می دهیم.

    وی تاکید کرد: اجازه نمی دهیم خون این شهید و دیگر خون های مطهر بدون قصاص بماند، ولی مهمتر ادامه راه و هدف های بزرگ نورانی ایشان است که نباید روی زمین ناقص بماند.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهم پرچمی است که به اهتزاز درآمده که نمی گذاریم روی زمین بیفتد و همراه آن هستیم و راه حاج قاسم را ادامه می دهیم و همه مردم در این مسیر هستند.

    وی ادامه داد: حاج قاسم خودش، تاثیراتش و میراثش باقی می ماند و انتقام خون این شهید در موقعیت خودش انجام می شود.

    سردار سرلشکر پاسدار سلامی همچنین با حضور بر مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهید و سایر شهدا ادای احترام کرد.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شرکت در اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *