×
×

دبیر جشنواره ابوذر گلستان:
۳۰۰ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد

  • کد نوشته: 1979
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۷
  • ۰
  • دبیر پنجمین جشنواره ابوذر در گلستان از ارسال ۳۰۰ اثر و مشارکت ۵۰ نفر از اهالی رسانه در این جشنواره خبرداد و گفت: با توجه به ادامه مشارکت اهالی رسانه، آثار دریافتی افزایش خواهد یافت.
    ۳۰۰ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد
  • تبلیغ هدفمند

    محمد رعیت اظهار کرد: از بیست و پنجم تا ۳۰ آذر مهلت ارسال آثار برای جشنواره ابوذر وجود دارد و تاکنون با مشارکت حدود ۵۰ نفر از اصحاب رسانه استان ۳۰۰ اثر دریافت شده که طبق تجربه روزهای آخر استقبال بیشتر خواهد بود.

    وی درباره داوران این دوره از جشنواره گفت: تلاش داریم با نظرخواهی از اهالی رسانه، داوران را از افراد بومی استان انتخاب کنیم زیرا ایمان داریم که استان در حوزه رسانه بسیار قوی است.

    رعیت ادامه داد: تجارب تمامی داوران پیشنهادی بررسی می‌شوند و سعی بر این است افرادی به گونه ای انتخاب شوند که قضاوت به بهترین شکل صورت گیرد.

    دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان اضافه کرد: برای هر موضوع جشنواره چهارچوبی تعیین شده و داوران با امتیاز دهی در قالب این چهارچوب ها نفرات را انتخاب می کنند.

    وی از حضور حداقل سه نفر و حداکثر پنج نفر داور در بخش های مختلف جشنواره خبرداد و گفت: هدف نهایی این جشنواره در کنار معرفی نفرات برتر، شناسایی نقاط ضعف و قدرت رسانه های استان و برنامه ریزی برای حل مشکلات با اقداماتی مانند برگزاری دوره های آموزشی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *