×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
فراخوان پویش تولیدمحتوای فضای مجازی

  • کد نوشته: 19856
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین فرخنده اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری موسسه پژواک این پویش را در قالب رویداد فرهنگی که به عنوان ابزاری برای عمومی سازی امر تولید محتوای فرهنگی هنری و رسانه ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عموم است، برگزار می‌کند.
    فراخوان پویش تولیدمحتوای فضای مجازی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پویش ملی تولید محتوا با موضوع فضای مجازی و خانواده اسفندماه ماه امسال برگزار می شود که فراخوان آن ازروز -پنجشنبه- تا ۲۲ بهمن داده شده است.

    فراخوان پویش تولیدمحتوای فضای مجازی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین فرخنده اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری موسسه پژواک این پویش را در قالب رویداد فرهنگی که به عنوان ابزاری برای عمومی سازی امر تولید محتوای فرهنگی هنری و رسانه ای و تاثیرگذاری بر فرهنگ عموم است، برگزار می‌کند.

    فرخنده از جمله محورهای تولید محتوا شبکه‌های اجتماعی و خانواده را آموزش مجازی و خانواده، سبک زندگی و خانواده و کرونا و خانواده دانست و گفت: این پویش در قالب‌های رسانه‌ای صوت «پادکست»، تصویر «عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، کلیپ، نماهنگ» و «متن نوشت» در نظر گرفته شده است.

    وی با بیان اینکه  علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در پویش آثار خود را در شبکه‌های اجتماعی به نشانی majazi_khanevade_nkh@ بارگزاری کنند افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس پویش http://khsh.farhang.gov در شبکه‌های اجتماعی و به شماره ۰۹۳۹۳۹۴۸۷۴۷ و ۰۵۸۳۲۲۱۱۵۰۳ تماس حاصل کنند.

    وی با اشاره به اینکه تمامی آثار تولیدی باید بر اساس الگوی خانواده مجازی، خانواده ایرانی و خانواده سالم هشتک گذاری شود گفت: قالب‌های صوتی و تصویری ارسال شده از حجم و کیفیت مناسب برخوردار باشد و حداکثر زمان پخش آثار پنج دقیقه‌ای باشد.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تمامی آثار تولید شده برای نخستین بار منتشر شده باشد و برداشت و کپی نباشد و آثار ارائه شده در بخش متن نوشت نیز حداکثر ۳۰۰ کلمه نوشته و ارسال شود.

    وی در ادامه گفت: میزان بازدید از آثار تولیدی یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی هیات داوران خواهد بود و حق هر گونه بهره برداری از آثار تولید شده برای دبیرخانه محفوظ است.

    فرخنده افزود: از ابتدای امسال نیز چهار جشنواره و برنامه مهم فرهنگی با توجه به شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در استان برگزار شد که مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفت.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی با  قومیت های کرمانج، ترک، تات، ترکمن و بلوچ در شمال شرق کشور واقع است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *