×
×

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی
تعزیراتی شدن۳پرونده کرونایی فروشگاه زنجیره‌ای بجنورد

  • کد نوشته: 19945
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی اظهار داشت: این فروشگاه های زنجیره ای با عناوین فریب دهنده ای همچون حراج و تخفیفات عوام فریب اقدام به جذب مشتری، نسبت به تبلیغات گسترده و البته اغوا کننده کرده و با این شیوه اقدام به جذب مشتری به فروشگاه ها می کردند.
    تعزیراتی شدن۳پرونده کرونایی فروشگاه زنجیره‌ای بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبر گفت: بر اساس اعتراضات و شکایات صورت گرفته از سوی شهروندان معرفی به تعزیرات سه فروشگاه زنجیره‌ای بعلت عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل های بهداشتی کرونا و بی‌توجه تذکرات داده شده موجب گلایه و اعتراض مردم شده بود صورت گرفت.

    تعزیراتی شدن۳پرونده کرونایی فروشگاه زنجیره‌ای بجنورد

    تعزیراتی شدن۳پرونده کرونایی فروشگاه زنجیره‌ای بجنورد
    تعزیراتی شدن۳پرونده کرونایی فروشگاه زنجیره‌ای بجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی کرامتی اظهار داشت: این فروشگاه های زنجیره ای با عناوین فریب دهنده ای همچون حراج و تخفیفات عوام فریب اقدام به جذب مشتری، نسبت به تبلیغات گسترده و البته اغوا کننده کرده و با این شیوه اقدام به جذب مشتری به فروشگاه ها می کردند.

    وی در ادامه افزود: طی چند روز گذشته شاهد هجوم مشتریان بسیاری برای خرید رزق روزانه خود در برخی از این مراکز بودیم، به طوری که پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی به هیچ وجه مورد رعایت قرار نمی گرفت.  

    کرامتی گفت: لذا در ادامه این روند موجب تذکر به یکی از این فروشگاه های زنجیره ای در بجنورد شد.

    وی ادر ادامه ظهار داشت: اگر در چنین شرایطی شاهد تداوام عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم، برای  ممانعت از مشکلات بهداشتی، قطعاً مجبور به برخوردی جدی با اینگونه عوامل خواهیم بود.

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی در ادامه اشاره داشت: لذا از شهروندان انتظار می رود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس بوده وجهت خرید اقلام با هزینه پائین، منجر به خطر انداختن سلامتی خود نباشند. 

    کرامتی افزود: با کسبه و اصنافی که بی توجه به رعایت و انجام دستورالعمل های بهداشتی هستند هیچگونه تعارفی نداریم و به صورت مستمربازرسی ها از بازار و رصد نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرسان در حال انجام است.

    لازم به ذکر است خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق ایران واقع شده است. 

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *