×
×

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران
متلاشی شدن بانداسکیمری

  • کد نوشته: 20016
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ رضا ملوکی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران درتشریح این پرونده قضایی اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری تعدادی از شهروندان مبني بر برداشت از حساب آنها که به صورت غیرمجاز بوده درصورتیکه کارت نزد خود آنها بوده و از این برداشت ها کاملا بی اطلاع هستند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
    متلاشی شدن بانداسکیمری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شناسایی باند۷ نفره که با کپی گرفتن از کارت‌های عابر بانک شهروندان اقدام به خالی کردن حساب آنها می‌کردند، خبر داد.

    متلاشی شدن بانداسکیمری

    متلاشی شدن بانداسکیمری
    متلاشی شدن بانداسکیمری

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ رضا ملوکی رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران درتشریح این پرونده قضایی اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت از حساب آنها که به صورت غیرمجاز بوده درصورتیکه کارت نزد خود آنها بوده و از این برداشت ها کاملا بی اطلاع هستند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    این مقام انتظامی از شناسایی متهمان خبر داد و گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا ضمن شناسایی متهمان ، انها را حین ارتکاب جرم در، کنار دکه جاده‌ای دستگیر شدند.

    وی افزود: در این روش مجرمان دستگاه‌های اسکیمر( کپی کننده کارت بانکی) ، را در کنار دستگاه‌های کارت خوان دکه خود جاسازی می کنند و با کپی کارت‌های شهروندان اقدام به خالی کردن حساب آنها و واریز پول به حساب دیگر اعضای باند که مسئول خرید می باشند به جهت خرید لوازمی از قبیل گوشی تلفن همراه و طلا و… می‌ کردند .

    این مقام مسئول ادامه داد: در بازرسی از دکه مذکور، تعداد دو دستگاه کپی کننده کارت (اسکمیر) که از طریق آنها تعداد ۱۶۰۰ فقره کارت عابر بانک شهروندان را کپی کرده، کشف و ضبط شد.

    رییس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: هم‌وطنان عزیز به ‌هیچ ‌وجه در هنگام خرید، کارت عابر بانک خود را در اختیار فروشنده قرارندهند  و رمز آن را نیز به وی اعلام نکنند بلکه خود اقدام به خرید از طریق دستگاه‌های کارت خوان کنند .

    سرهنگ رضا ملوکی خاطر نشان کرد : شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک جهت ثبت گزارش می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir اقدام کنند . 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *