×
×

استاندار خراسان جنوبی
گردشگری تنهاراه استمرارپرواز

  • کد نوشته: 20167
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در دیدار رییس انجمن گردشگری پایدار استان با تاکید بر نقش ایرلاین‌ها در توسعه صنعت گردشگری افزود: در این زمینه اولویت با ایرلاین‌هایی است که پروازها را با برنامه و به صورت منظم انجام می‌دهند.
    گردشگری تنهاراه استمرارپرواز
  • تبلیغ هدفمند

    بیرجند – بازار کسب کار آنلاین – استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از راه‌های استمرار پروازها در استان، فعال کردن بخش گردشگری است و برای افزایش پروازها در حال رایزنی با ایرلاین‌های مختلف هستیم.

    گردشگری تنهاراه استمرارپرواز
    گردشگری تنهاراه استمرارپرواز

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در دیدار رییس انجمن گردشگری پایدار استان با تاکید بر نقش ایرلاین‌ها در توسعه صنعت گردشگری افزود: در این زمینه اولویت با ایرلاین‌هایی است که پروازها را با برنامه و به صورت منظم انجام می‌دهند.

    وی به لزوم تثبیت حضور ایرلاین‌ها در استان اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های تثبیت و ماندگاری ایرلاین‌ها، مشارکت اقتصادی با آنهاست تا از این طریق حضورشان دائمی شود.

    استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، برگزاری جلساتی با حضور ایرلاین‌های معتبر کشور در آینده نزدیک را در برنامه داریم.

    وی گفت: خراسان جنوبی از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است، به نحوی که تنها از طریق همین صنعت می‌توان استان را اداره کرد.

    ملانوری افزود: پیشرفت، توسعه و آبادانی جغرافیای زرخیز استان در گرو بهره‌گیری از صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین پیشران‌های توسعه اقتصادی است.

    وی اظهار داشت: وجود جاذبه‌های فراوان و بکر توریستی، همسایگی با ۶ استان، مرز مشترک با کشور افغانستان و اشتغالزا بودن صنعت توریست، از ضرورت‌های توجه به حوزه گردشگری در استان خراسان جنوبی است.

    استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت مثال‌زدنی استان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در توسعه گردشگری است.

    وی معرفی استان در سطح ملی و بین‌المللی را محصول توسعه گردشگری عنوان کرد و افزود: از این طریق می‌توان ظرفیت‌های بی‌بدیل خراسان جنوبی را در همه حوزه‌ها معرفی کرد.

    ملانوری از گردشگری به عنوان اولویت اصلی توسعه در استان یاد کرد و گفت: صنعت گردشگری باید ابتدا به خوبی به مردم استان معرفی شود تا همه بخش‌های مرتبط شامل گردشگری تاریخی، علمی، فرهنگی، سلامت، بیابان‌گردی و سایر حوزه‌ها در این منطقه فعال شود.

    وی با اشاره به تشکیل ستاد توسعه خاوران در استان اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این ستاد، دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن در استان از طریق فعال کردن بخش دولتی و خصوصی با حضور روحانیت، جوانان پرشور، سمن‌ها و سایر مجموعه‌ها است.

    استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه متوازن و همه جانبه زمانی محقق می‌شود که در همه بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد و از طریق آن، سطح رفاه عمومی افزایش یابد.

    وی همچنین به مدیرعامل انجمن گردشگری پایدار که با حضور گروهی از فعالان حوزه گردشگری استان فعالیت می‌کند، پیشنهاد داد؛ برنامه جامع و کاملی درخصوص توسعه همه جانبه صنعت گردشگری خراسان جنوبی ارائه کند.

    رایزنی با سرمایه‌گذاران بزرگ برای رونق فولاد

    استاندار خراسان جنوبی در دیدار امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر نیمبلوک از رایزنی‌های استان با سرمایه‌گذاران بزرگ برای ورود به توسعه فولاد خبر داد.

    وی خاطرنشان کرد: فولاد، نقطه عطفی در صنعت استان است که اشتغالزایی به همراه دارد و باعث رونق منطقه خواهد شد.

    ملانوری گفت: به جهت اهمیت موضوع، برای رفع مشکلات موجود و توسعه کارخانه فولاد از طریق حوزه‌های مختلف پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

    وی از پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکل گاز و برق همچنین ترخیص تجهیزات و ماشین آلات کارخانه از گمرک گفت.

    استاندار خراسان جنوبی به وضعیت اشتغال نیرو در کارخانه اشاره کرد و گفت: به مدیران مجموعه تأکید شده تا آنجا که مقدور است، از نیروهایی که در حال حاضر مشغول به کارند، کسی بیکار نشود.

    وی اظهار داشت: در جذب نیرو برای ادامه کار و در فازهای فعالیت کارخانه هم تاکید بر نیروهای بومی است.

    ملانوری موارد و موضوعاتی که توسط امام جمعه و اعضای شورای اسلامی نیمبلوک مطرح شد را پاسخ گفت و افزود: با نگاه مثبت، مشکلات عنوان شده پیگیری خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *