×
×

آزمون وکالت
‍ برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در دانشگاه پیام نور گلستان

  • کد نوشته: 2026
  • ۱۳۹۸-۰۹-۳۰
  • ۰
  • آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در نوبت صبح روز جمعه ۲۹ آذر، همزمان با سایر استان ها، در دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد.
    ‍ برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در دانشگاه پیام نور گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور گلستان، صبح جمعه ۲۹ آذر ماه، آزمون مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، با شرکت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ داوطلب از سراسر استان همزمان با سایر استان ها، به میزبانی مراکز دانشگاه پیام نور گرگان و گنبد برگزار شد.

    دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در حاشیه بازدید از فرایند برگزاری آزمون در مرکز گرگان، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برگزاری منظم و تامین امنیت و سلامت هر چه بهتر این آزمون، تاکید کرد: دانشگاه پیام نور با برخورداری از نیروی انسانی با تجربه و کارآمد، زیرساخت های لازم و بروز و شبکه گسترده در سراسر کشور، توانمندی برگزاری آزمون های هماهنگ سایر ارگانها در بالاترین سطح سلامت و امنیت را دارد.

    حضور نیروی های امدادی اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، راهنمایی و رانندگی در محل آزمون و نیز هماهنگی با شهرداری و ادارات برق و مخابرات جهت برگزاری هرچه بهتر آزمون، از اقدامات قابل توجه دانشگاه پیام نور گلستان در این رویداد بود.

    گفتنی است آزمون مرکز وکلاء قبلا بصورت محدود در تهران برگزار می شد و برای نخستین بار است که با حضور ۱۰۷ هزار نفر داوطلب، با استفاده از شبکه گسترده دانشگاه پیام نور در استان ها برگزار می شود.

    نتایج این آزمون ۱۱ دیماه اعلام خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *