×
×

وزیر راه و شهرسازی
مخالف بازگشت درج قیمت مسکن درسایت‌ها هستم

  • کد نوشته: 20363
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد اسلامی عصر روز (سه شنبه) در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به اینکه آیا بازگشت آگهی های فروش مسکن با هماهنگی و موافقت وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: خیر؛ من شدیدا مخالف بازگشت قیمت‌ها به سایت ها و پلتفرم های مجازی هستم چرا که قیمت ها بدون مبنا و توهم زا درج می شود.
    مخالف بازگشت درج قیمت مسکن درسایت‌ها هستم
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازگشت قیمت خرید و فروش مسکن به سایت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی گفت: شدیدا مخالف درج آگهی‌های فروش مسکن هستم و حتما پیگیر لغو رفع محدودیت خواهم بود.

    مخالف بازگشت درج قیمت مسکن درسایت‌ها هستم

    مخالف بازگشت درج قیمت مسکن درسایت‌ها هستم
    مخالف بازگشت درج قیمت مسکن درسایت‌ها هستم

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد اسلامی عصر روز (سه شنبه) در گفت و گو با ایرنا در پاسخ به اینکه آیا بازگشت آگهی های فروش مسکن با هماهنگی و موافقت وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: خیر؛ من شدیدا مخالف بازگشت قیمت‌ها به سایت ها و پلتفرم های مجازی هستم چرا که قیمت ها بدون مبنا و توهم زا درج می شود.

    اسلامی درباره اینکه وزارت راه چه تدبیری برای جلوگیری از رفع محدودیت درج آگهی های فروش خواهد داشت، گفت: حتما پیگیر از سرگیری ممنوعیت درج آگهی مسکن خواهیم بود. قیمت‌های توهم‌زا نباید موجب افزایش قیمت مسکن شود آن هم در شرایطی که قیمت مسکن در ماه گذشته رشدی نداشته و به مرحله تثبیت رسیده است.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا امروز و بعد از حدود ٨ ماه، درج قیمت خودرو و مسکن در آگهی‌های فروش از سر گرفته شد.

    از اواخر اردیبهشت ماه امسال و بعد از ماه‌ها تلاش وزارت راه و به دستور دادستانی با هدف جلوگیری از التهاب و قیمت گذاری صوری در بازار مسکن قیمت فروش مسکن از اپلیکیشن‌ها، وب سایت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی حذف شد. در آن زمان قیمت مسکن در ماه‌های فروردین و اریبهشت با وجود تعطیلی بنگاه‌های املاک به شدت بالا رفته بود.

    در شهریورماه امسال دادستانی اعلام کرد افرادی که قصد درج آگهی در سامانه های فروش مسکن و خودرو را دارند باید در سامانه “امتا” (احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) احراز هویت شوند. با این حال در چند روز گذشته، قیمت‌های فروش مسکن و خودرو به پلت‌فرم‌های آگهی آنلاین بازگشته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *