×
×

ریزش۲۵۰تومانی نرخ دلار

  • کد نوشته: 20418
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (چهار شنبه) ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۱۷۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۹۰ تومان رسید.
    ریزش۲۵۰تومانی نرخ دلار
  • تبلیغ هدفمند

     هر دلار امروز (چهارشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵۰ تومان کاهش دارد.

    ریزش۲۵۰تومانی نرخ دلار

    ریزش۲۵۰تومانی نرخ دلار
    ریزش۲۵۰تومانی نرخ دلار

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (چهار شنبه) ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش ۱۷۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۹۰ تومان رسید.

    امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۴۹۰ تومان اعلام شد، همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکل ارزی ۲۳ هزار و ۹۷۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۲۱۰  تومان بود.

    علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۵۹۳ تومان اعلام شد.

    براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (سه‌شنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۹ هزار و ۸۹۷ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۴ هزار و ۵۸۶ تومان معامله شد.

    ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز سه شنبه، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۰ هزار و ۹۳۱ تومان فروخته و قیمت حواله دلار نیز ۲۵ هزار و ۵۷ تومان ثبت شد.

    به گزارش ایرنا، قیمت دلار چند هفته گذشته به ثبات رسیده و در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان است.

    همچنین با توجه به ناآرامی‌ها در آمریکا و حمله معترضان طرفدار ترامپ به کنگره این کشور،‌ ارزش جهانی دلار نیز کاهش پیدا کرد. این در شرایطی است که قیمت رمزارزها (ارزهای دیجیتال) در بازارهای مالی دنیا رو به افزایش است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *