×
×

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان:
صدور ۱۱ گواهینامه معیار مصرف انرژی در گلستان

  • کد نوشته: 2056
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۲
  • ۰
  • رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از موافقت کمیته علائم معیار مصرف انرژی در صدور 11 گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای صنایع گلستان خبر داد.
    صدور ۱۱ گواهینامه معیار مصرف انرژی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از موافقت کمیته علائم معیار مصرف انرژی در صدور ۱۱ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی برای صنایع گلستان خبر داد.

    محمد امان بایی گفت: این کمیته به منظور بررسی گزارش های بازرسی انرژی واحدهای تولیدی و سوابق و مدارک آنها و در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی با حضور نمایندگان شرکت های توزیع نیروی برق، شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران انرژی واحدهای تولیدی استان در اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.

    وی افزود: در این جلسه ۱۱ گزارش بازرسی انرژی در فرایندهای تولید کمپوت و کنسرو، روغن نباتی و آجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و منجر به صدور ۱۱ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد.

    امان بایی ضمن اظهار این مطلب که سازمان ملی استاندارد ایران برای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی که در سال ۸۹ به تصویب رسیده، اقداماتی انجام داده است افزود: تعداد استانداردهای معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر ۳۹ مورد است که ۳۳ مورد برای صنایع انرژی بر اجباری است.

    به گفته امان بایی در سال جاری ۲۵ گزارش بازرسی معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی بر از سازمان ملی استاندارد ایران برای اداره کل استاندارد گلستان ارسال شده است که از این گزارشات ۲۴ مورد با استاندارد های ملی مربوطه انطباق و ۱ مورد عدم انطباق را نشان می دهد.

    نویسنده: روابط عمومی
    منبع: استاندارد گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *