×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
انتشارمفاهیم فرهنگی انقلاب نیازمندایده های جدیداست

  • کد نوشته: 20575
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزلرش ایرنا، احمدرضا احسانی روز پنجشنبه در جلسه کمیته هنرهای نمایشی و ادبیات دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی به فرهنگی ماندگار در کشور تبدیل شده و توجه به این ارزش ها محدود به یک هفته یا ایام خاصی در سال نیست.
    انتشارمفاهیم فرهنگی انقلاب نیازمندایده های جدیداست
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خطاب به فعالان و گروه های هنری استان گفت که برای انتقال مفاهیم و ارزش های فرهنگی انقلاب از کلیشه پرهیز کرده و طرح جدید و ایده های تازه ارایه کنید.

    انتشارمفاهیم فرهنگی انقلاب نیازمندایده های جدیداست

    به گزلرش ایرنا، احمدرضا احسانی روز پنجشنبه در جلسه کمیته هنرهای نمایشی و ادبیات دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی به فرهنگی ماندگار در کشور تبدیل شده و توجه به این ارزش ها محدود به یک هفته یا ایام خاصی در سال نیست.


    وی با بیان اینکه برگ زرین و افتخارات هر جامعه به عنوان فرهنگ آن کشور معرفی می‌شود، افزود: از دفاع مقدس با تمام خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در تاریخ و تمدن کشور به عنوان دوره ای پر افتخار یاد می شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: برای مستندسازی و انتقال این ارزش ها به نسل‌های آینده باید از تمام ابزارها و ظرفیت های فرهنگی و هنری استفاده کنیم چراکه هرچه از سال‌های دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، ضرورت انتقال این مفاهیم و ارزش ها به شیوه های نوین اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

    احسانی گفت: برای تحقق این هدف، پرداختن به ایده های تازه و برنامه‌های جدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پرهیز از کلیشه ها ضروری است.

    به گزارش ایرنا، استان همدان در سال جاری با تولید بیش از ۴۰۰ اثر رتبه نخست تولید محتوا در فضای مجازی را کسب کرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *