×
×

قهرمان مسابقات روئینگ بانوان کشورقایقران گیلانی شد

  • کد نوشته: 20612
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: هفته نخست از اولین دوره لیگ برتر روئینگ بانوان کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی دریاچه آزادی در تهران برگزار شد که نازنین ملایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
    قهرمان مسابقات روئینگ بانوان کشورقایقران گیلانی شد
  • تبلیغ هدفمند

    نازنین ملایی قایقران گیلانی قهرمان اولین دوره لیگ برتر روئنگ بانوان کشور شد.

    قهرمان مسابقات روئینگ بانوان کشورقایقران گیلانی شد

    قهرمان مسابقات روئینگ بانوان کشورقایقران گیلانی شد
    قهرمان مسابقات روئینگ بانوان کشورقایقران گیلانی شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: هفته نخست از اولین دوره لیگ برتر روئینگ بانوان کشور یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی دریاچه آزادی در تهران برگزار شد که نازنین ملایی موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

    مرتضی ورزلدوست افزود: در هفته نخست مسابقات لیگ برتر روئینگ بانوان با حضور باشگاه‌های دانشگاه آزاد، پاس همدان، مکران سیستان، آرتمیس و شهرداری بجنورد برگزار ‌شد که قایقرانان در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن ۵۰۰ و ۲۵۰ متر و چهار در ۲۵۰ متر امدادی با هم به رقابت پرداختند.

    وی ادامه داد: در جریان این مسابقات و در ماده روئینگ تکنفره سنگین وزن، نازنین ملایی قایقران گیلانی که به همراه تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات حضور داشت،  موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان نخست این رشته شد.

    وی بیان کرد: همچنین در رقابت های روئینگ چهار در ۲۵۰ متر امدادی نیز تیم دانشگاه آزاد که نازنین ملایی ملی پوش گیلانی را در ترکیب خود داشت، پس از تم ارتمیس عنوان نایب قهرمانی هفته نخست لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان کشور را کسب کرد .

    مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: نازنین ملایی قایقران شایسته گیلانی که یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک بشمار می رود، در این دوره از رقابت ها بسیار توانمند ظاهر شد و با درخشش و همچنین با فاصله زیاد نسبت به سایر رقبای خود بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

    ورزلدوست تصریح کرد: گیلان یکی از قطب های برتر رشته قایقرانی در کشور بشمار می رود که همواره قایقرانان و همچنین مربیان قایقرانی این استان در تیم های ملی قایقرانی حضور چشمگیری دارند و در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی نیز مقام های ارزنده و شایسته ای را کسب می کنند.

    نازنین ملایی قایقران ملی پوش گیلانی در رشته روئینگ فعالیت دارد که این قایقران گیلانی تاکنون مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را در مسابقات کشوری و آسیایی کسب کرده که می توان به کسب مدال طلا در مسابقات و کاپ آسیا و همچنین کسب دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی اشاره کرد.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *