×
×

کشف نوع سوم نسخه ویروس خانگی کرونااینباردرآمریکا

  • کد نوشته: 20641
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از دیلی میل، این نوع، به طور قابل توجهی از مرزهای ایالات متحده آمریکا فراتر نرفته و گسترش نیافته است. محققان می گویند این نسخه از ویروس کرونا بیشتر در غرب میانه آمریکا شیوع دارد، اما ممکن است به راحتی قابل انتقال باشد.
    کشف نوع سوم نسخه ویروس خانگی کرونااینباردرآمریکا
  • تبلیغ هدفمند

    نوع سوم خانگی (نسخه بومی) ویروس کرونا در ایالات متحده یافت شده است و محققان ایلینوی می گویند اولین ظهور نسخه جدید  به نام «۲۰C-U» در تگزاس طی ماه مه سال ۲۰۲۰ رخ داده بود.

    کشف نوع سوم نسخه ویروس خانگی کرونااینباردرآمریکا

    کشف نوع سوم نسخه ویروس خانگی کرونااینباردرآمریکا
    کشف نوع سوم نسخه ویروس خانگی کرونااینباردرآمریکا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا به نقل از دیلی میل، این نوع، به طور قابل توجهی از مرزهای ایالات متحده آمریکا فراتر نرفته و گسترش نیافته است. محققان می گویند این نسخه از ویروس کرونا بیشتر در غرب میانه آمریکا شیوع دارد، اما ممکن است به راحتی قابل انتقال باشد.

    بنابر اعلام تیمی از پژوهشگران دانشگاه «کاربندل» در جنوب ایالت ایلینوی این نسخه به نام « ۲۰C-U » برای اولین بار در تگزاس طی ماه مه سال ۲۰۲۰ ظاهر شد.

    این نسخه در حال تحول، جهش های مختلفی را از جمله به پروتئین سنبله به همراه دارد که ویروس از آن، برای ورود به سلول های انسانی و آلوده سازی، استفاده می کند.

    این تیم در مقاله ای نوشت: ما پیش بینی می کنیم که « ۲۰C-U » احتمالا در حال حاضر غالب ترین نوع SARS-CoV-۲ در ایالات متحده باشد.

    نسخه جدید کشف شده در مرزهای آمریکا را باید در فهرست جهش های کشف شده این خانواده ویروس در سایر نقاط جهان مانند ویروس انگلیسی، نسخه آفریقای جنوبی و برزیلی افزود.

    این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر شد که محققان اوهایو برای اولین بار دومین نسخه ویروس کرونای خانگی (داخل مرزی) را در آمریکا کشف کردند. نسخه اول، تقریبا مشابه ویروس انگلیسی جنجالی بود و نسخه دوم مانند نسخه اخیرا کشف شده سوم، کاملا منحصر به خود آمریکا.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *