×
×

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی
ازسرگرفته شدن آموزش حضوری۳۷هزاردانش‌آموز ابتدایی

  • کد نوشته: 20644
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی، شامگاه پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، آموزش برای دانش آموزان اول و دوم ابتدایی در تمام شهرستان های استان از اول بهمن ماه حضوری خواهد بود.
    ازسرگرفته شدن آموزش حضوری۳۷هزاردانش‌آموز ابتدایی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص جزئیات این خبرگفت: آموزش حضوری ۳۷ هزار دانش‌آموز اول و دوم ابتدایی و ۱۰ هزار هنرجوی استان از اول بهمن از سر گرفته می‌شود.

    ازسرگرفته شدن آموزش حضوری۳۷هزاردانش‌آموز ابتدایی
    ازسرگرفته شدن آموزش حضوری۳۷هزاردانش‌آموز ابتدایی
    ازسرگرفته شدن آموزش حضوری۳۷هزاردانش‌آموز ابتدایی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهدی مودی، شامگاه پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، آموزش برای دانش آموزان اول و دوم ابتدایی در تمام شهرستان های استان از اول بهمن ماه حضوری خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه اکنون شهر گرمه در وضعیت آبی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: از ابتدای بهمن‌ماه، کادر اداری و اجرایی تمام مدارس استان در مناطق زرد و آبی موظف به حضور در مدارس هستند.  

    وی گفت: آموزش برای پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی بسیار حساس است و ارائه آموزش در فضای مجازی نمی تواند کفایت کند،  بر این اساس کلاس درس در تمام مدارس اول و دوم در شهرهای زرد و آبی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.  

    مودی با بیان اینکه شمار دانش آموزان در کلاس حداکثر ۱۰ نفر خواهد بود،  اظهار داشت: حضور دانش آموزان در کلاس هایی که بیش از ۱۰ نفر جمعیت دارند با برنامه‌ریزی مدیران در روزهای هفته توزیع می شود.

    وی گفت: آموزش دانش آموزان در مدارس کمتر از ۵۰ نفر جمعیت هم حضوری است.  

    مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی درباره حضور هنرجویان هنرستانهای فنی حرفه ای و کارودانش در مدارس گفت: آموزش دروس عملی این دانش آموزان از اول بهمن به صورت حضوری خواهد بود.  

    بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار مدرسه خراسان شمالی تحصیل می کنند که ۱۰ هزار و ۳۴ آنان هنرجویان مشغول به تحصیل در ۸۹ هنرستان هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *