×
×

سرمربی فوتسال بانوان کیمیای اسفراین
آغازلیگ برترباشکست فوتسال کیمیای اسفراین

  • کد نوشته: 20682
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا این دیدار ظهر جمعه، ۲۶ دیماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که تیم کیمیای اسفراین با نتیجه ۳ بر ۱۰ مغلوب میزبان شد.
    آغازلیگ برترباشکست فوتسال کیمیای اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    تیم کیمیای اسفراین، دیدار خود در چهارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان را برابر تیم فوتسال بانوان خراسان‌ رضوی واگذار و لیگ را با شکست آغاز کرد.

    آغازلیگ برترباشکست فوتسال کیمیای اسفراین

    آغازلیگ برترباشکست فوتسال کیمیای اسفراین
    آغازلیگ برترباشکست فوتسال کیمیای اسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا این دیدار ظهر جمعه، ۲۶ دیماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که تیم کیمیای اسفراین با نتیجه ۳ بر ۱۰ مغلوب میزبان شد.

     سرمربی فوتسال بانوان کیمیای اسفراین اظهار داشت: از ۱۶ بازیکن تیم فوتسال مشهدی، ۷ نفر جزو بازیکنان تیم ملی هستند بنابراین بازی در مقابل چنین تیمی برای ما آسان نبود، با این وجود در نیمه نخست ۲ بر یک از حریف مشهدی خود جلو بودیم.

    زهرا حاتمی با بیان اینکه تیم فوتسال مشهدی فرصت زیادی برای تمرینات و درخشش در لیگ برتر داشته است، خاطرنشان کرد: بعد از پایان لیگ دسته یک، کیمیای اسفراین، تنها فرصت ۲ هفته ای برای تمرین و کسب آمادگی برای حضور لیگ برتر داشت به گونه ای که همین عدم آمادگی فیزیکی بازیکنان کیمیا باعث شکست آنها شد.

    وی افزود: بازی بعدی کیمیای اسفراین به میزبانی این تیم با تیم فراهان ملارد تهران خواهد بود.

    تیم کیمیای اسفراین تمامی بازی های خود در لیگ دسته یک فصل گذشته را برد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به رقبا، در صدر جدول مسابقات لیگ دسته فوتسال بانوان قرار گرفت و به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *