امیر مرادی با اشاره به وزش باد گرم طی دو روز گذشته و وجود لاش‌برگ و کنده های درختان در مناطق جنگلی که موجب سرایت آتش به این مناطق شد، اظهار داشت: از پنجشنبه هفته گذشته ۵۰ نقطه استان در ۳۵ هکتار از مناطق جنگلی درگیر آتش شدند که با اهتمام تمامی نیروها، حریق خاموش شده است.
×
×

مهارحریق مراتع ومناطق جنگلی درگیرآتش درگیلان

  • کد نوشته: 20813
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۸
  • ۰
  • امیر مرادی با اشاره به وزش باد گرم طی دو روز گذشته و وجود لاش‌برگ و کنده های درختان در مناطق جنگلی که موجب سرایت آتش به این مناطق شد، اظهار داشت: از پنجشنبه هفته گذشته ۵۰ نقطه استان در ۳۵ هکتار از مناطق جنگلی درگیر آتش شدند که با اهتمام تمامی نیروها، حریق خاموش شده است.
    مهارحریق مراتع ومناطق جنگلی درگیرآتش درگیلان
  • تبلیغ هدفمند

     امیر مرادی با اشاره به وزش باد گرم طی دو روز گذشته و وجود لاش‌برگ و کنده های درختان در مناطق جنگلی که موجب سرایت آتش به این مناطق شد، اظهار داشت: از پنجشنبه هفته گذشته ۵۰ نقطه استان در ۳۵ هکتار از مناطق جنگلی درگیر آتش شدند که با اهتمام تمامی نیروها، حریق خاموش شده است.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از اطفا و مهار حریق در تمامی نقاط استان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته هم اکنون آتش سوزی ها در مراتع و مناطق جنگلی استان مهار و اطفا شده است.

    وی افزود: با خاموش شدن آتش جنگل ها اعزام بالگرد آبپاش به استان نیز منتفی شد.

    مرادی گفت: از روز پنجشنبه تا کنون ۱۲ شهرستان استان درگیر آتش سوزی گردید که در هر شهرستان پنج تا شش نقطه دچار حریق شد.

    وی بیشترین آتش سوزی در نقاط شهری را مربوط به شهرستان رشت با ۷۶ مورد حریق عنوان و بیان کرد: از این تعداد ۴۰ مورد مربوط به مراتع و مابقی آتش سوزی ها در داخل شهر و واحدهای مسکونی بود.

    مرادی  با بیان اینکه به غیر از شهرستان های آستانه شرفیه، انزلی، ماسال و فومن در نقاطی از ۱۲ شهرستان دیگر آتش سوزی های جنگلی اتفاق افتاد، اظهار داشت: بیشترین تعداد آتش‌سوزی در جنگل های شهرستان های آستارا، سیاهکل و رودسر روی داد.

    گیلان دارای ۵۶۵ هزار هکتار جنگل و ۲۲۴ هزار هکتار مرتع است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *