×
×

برتری روستائیان و عشایر گلستانی در نمایشگاه توانمندی کشور

  • کد نوشته: 2100
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۴
  • ۰
  • بنا بر ارزیابی صورت گرفته بر اساس شاخص ها و معیارهای 24 گانه، گلستان در ارزیابی استان های شرکت کننده در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، جزو استان های برتر معرفی شد.بر اساس مکاتبه و اعلام دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خطاب به دکتر حق شناس استاندار گلستان، استان گلستان جزو استان های برتر در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور معرفی شد.
  • تبلیغ هدفمند

     بنا بر ارزیابی صورت گرفته بر اساس شاخص ها و معیارهای ۲۴ گانه، گلستان در ارزیابی استان های شرکت کننده در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور، جزو استان های برتر معرفی شد.بر اساس مکاتبه و اعلام دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خطاب به دکتر حق شناس استاندار گلستان، استان گلستان جزو استان های برتر در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور معرفی شد.

    گلستان جزو استان های برتر در نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور شد
    برتری روستائیان و عشایر گلستانی در نمایشگاه توانمندی کشور

    در متن این نامه آمده است:نتایج ارزیابی و عملکرد استان ها در چهارمین نمایشگاه نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بر اساس شاخض ها و معیارهای ۲۴ گانه که از قبل به استانداری ها ابلاغ گردیده بود احصاء و بیشترین امتیاز به استان های بوشهر، تهران، یزد، گلستان و البرز ختصاص یافت. بر این اساس ضمن تشکر از حضرتعالی و کلیه دست اندرکاران به نمایندگی از آن استان از جناب آقای نصیبی مدیرکل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تقدیر و تشکر به عمل می آید.

    پس از ارزیابی موضوعی، استان گلستان در زمینه های معرفی کارآفرینان نمونه روستایی، ساخت و کیفیت خانه روستایی، مشارکت ویژه در نمایشگاه، معرفی امکانات فضای مجازی و وبلاگ های روستایی، توجه به شکل گیری زنجیره ارزش ظرفیت های اقتصادی، حضور محلی و سنتی، رعایت الگوی بومی و روستایی در طراحی غرفه ها حائز برتر شد. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *