×
×

در دومین روز رزمایش در سواحل مکران اجرا شد
استفاده ازسامانه جلال دررزمایش اقتدار۹۹

  • کد نوشته: 21188
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به منظور پایش دقیق مناطق مختلف و اهداف تعبیه شده در رزمایش اقتدار ۹۹ برای نخستین بار توسط سامانه پایش الکترواپتیکی سیار جلال استفاده شد.
    استفاده ازسامانه جلال دررزمایش اقتدار۹۹
  • تبلیغ هدفمند

    برای نخستین بار در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش از سامانه‌های پایش الکترواپتیکی سیار جلال و کنترل و فرماندهی جی آی اس متحرک استفاده شد.

    استفاده ازسامانه جلال دررزمایش اقتدار۹۹

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به منظور پایش دقیق مناطق مختلف و اهداف تعبیه شده در رزمایش اقتدار ۹۹ برای نخستین بار توسط سامانه پایش الکترواپتیکی سیار جلال استفاده شد.

    این سامانه در جهادخودکفایی و مرکز بهینه‌سازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش طراحی و ساخته شده و با قابلیت انتقال تصاویر به دوردست و در تاریکی شب به همه مراکز کنترل و فرماندهی، می‌تواند داده‌های راداری و اپتیکی را تلفیق کند.

     در این رزمایش سامانه کنترل و فرماندهی جی آی اس متحرک به منظور تسهیل در کنترل و هدایت عملیات و تهیه و تولید انواع داده‌های جغرافیایی و نقشه‌های عملیاتی بهره‌برداری شد.

    این سامانه نیازمندی‌های ضروری یک فرمانده را جهت کنترل و هدایت عملیات در یک منطقه دورافتاده، مناطق عملیاتی و مناطق رزمایشی تأمین خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *