×
×

تلفیق دوربین فیلم برداری باهوش مصنوعی

  • کد نوشته: 21272
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • ۰
  • پس از معرفی گوگل کلیپس از غول موتور جستجوی جهان، شرکت‌های متعدد کوچک و بزرگ، محصولات مشابه با امکانات متنوع را معرفی کردند.
    تلفیق دوربین فیلم برداری باهوش مصنوعی
  • تبلیغ هدفمند

    شرکت چینی اولین محصول خود را با تلفیق هوش مصنوعی و دوربین تولید کرد. این دوربین با نام obsbot tail میتواند سوژه خود را مانند یک فیلمبردار حرفه ای دنبال میکند

    تلفیق دوربین فیلم برداری باهوش مصنوعی

    پس از معرفی گوگل کلیپس از غول موتور جستجوی جهان، شرکت‌های متعدد کوچک و بزرگ، محصولات مشابه با امکانات متنوع را معرفی کردند.

    شرکت چینی Remo اولین محصول رسمی خود را در نمایشگاه CES  معرفی کرد. این شرکت که مرکز مدیریت آن در شنژن واقع شده است، دوربینی مجهز به هوشم مصنوعی با نام Obsbot Tail را در نمایشگاه امسال لاس‌وگاس به‌نمایش گذاشت. دوربین مذکور، سوژه‌ی خود را مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای، دنبال می‌کند.

    لنز ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳.۵x اپتیکال، از قابلیت‌های دوربین Obsbot Tail شرکت رمو هستند. گیمبال سه‌محوره‌ی درنظر گرفته‌شده برای دوربین هوشمند رمو، حرکت دورانی آن را بسیار نرم و راحت می‌کند. به‌کارگیری گیمبال حرفه‌ای، استفاده از دوربین رمو را در محیط‌های مختلف از زمین بیسبال و بسکتبال تا سالن‌های حرکات موزون و هر موقعیتی که حرکت زیادی در آن باشد، لذت‌بخش می‌کند. حتی اگر کاربردهای ورزشی و اکشن هم برای این دوربین در نظر نداشته باشید، می‌توان به‌عنوان یوتیوبر، بدون نیاز به همکار فیلمبردار از آن استفاده کرد.

    دوربین Obsbot چندین کنترل حرکتی متنوع را پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان مثال می‌توانید دستان را با سرعت جلوی آن باز کنید تا فوکوس را تنها روی شما متمرکز کند. نشان دادن علامت صلح (پیروزی)، زوم دوربین را فعال و علامت قلب با دو دست، آن را غیرفعال می‌کند.

    در پایه‌ی دوربین Obsbot یک چراغ LED تعبیه شده است که در زمان قفل شدن روی سوژه، سبز و در زمان پر شدن حافظه، قرمز می‌شود. این دوربین، وزن کمی هم دارد و با ابعاد ۱۸.۵ در ۸.۳ سانتی‌متر، به‌راحتی حمل می‌شود. شارژدهی باتری دوربین نیز کمی بیشتر از دو ساعت است. به‌علاوه، ۶ حالت تصویربرداری مختلف در دوربین Obsbot وجود دارد. به‌عنوان مثال، در یکی از حالت‌های تصویربرداری، فریم تصویربرداری تنها روی بالاتنه‌ی کاربر متمرکز می‌شود.

    منبعسایت شرکت ریمو

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *