×
×

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان
ترددفقط بازنجیرچرخ ممکن است

  • کد نوشته: 21390
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حمید جوان اظهار داشت: از ظهر پنجشنبه کلیه نیروها و عوامل راهداری در محورهای روستایی مستقر شده و مشغول شن ریزی و نمکپاشی سطح جاده های ارتباطی هستند که اگر چه کلیه محورها باز است اما تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.
    ترددفقط بازنجیرچرخ ممکن است
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید، تردد در همه محورهای روستایی این شهرستان تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

    ترددفقط بازنجیرچرخ ممکن است

    ترددفقط بازنجیرچرخ ممکن است
    ترددفقط بازنجیرچرخ ممکن است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حمید جوان پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ظهر پنجشنبه کلیه نیروها و عوامل راهداری در محورهای روستایی مستقر شده و مشغول شن ریزی و نمکپاشی سطح جاده های ارتباطی هستند که اگر چه کلیه محورها باز است اما تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

    وی با اشاره به کولاک شدید برف، به نمک پاشی و شن ریزی چند باره برخی از مسیرهای روستایی از جمله راه روستای تنسوان در بخش مرکزی و گردنه «شیخ حسن» در بخش سرحد این شهرستان اشاره کرد و گفت: از کلیه شهروندان انتظار می رود از هرگونه تردد غیرضرور پرهیز کرده و با توجه به وضعیت کنونی جاده ها در رفت و آمدهای خود نکات ایمنی را رعایت کنند.

    از سویی به دلیل برودت هوا امکان افزایش مصرف گاز و افت فشار گاز و احتمال قطعی گاز وجود دارد که ستاد بحران از شهروندان خواسته است برای جلوگیری از قطعی گاز مقدار مصرف خود را مدیریت کرده و هر خانواده حداقل یک بخاری خود را خاموش کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *