×
×

مدیر جهاد کشاورزی شیروان
تولیدماهانه۱۱۰۰تن خوراک دام درشیروان

  • کد نوشته: 21398
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهران حیاتی اظهار داشت: توزیع نهاده های کنسانتره یارانه ای زیرنظر اتحادیه عشایری، اتحادیه مرتعداران، اتحادیه گاوداران و دامپروران استان است.
    تولیدماهانه۱۱۰۰تن خوراک دام درشیروان
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر جهاد کشاورزی شیروان در خصوص جزئیات این خبرگفت: میزان تولید خوراک دام در ۲ واحد تولیدی این شهرستان ماهانه هزار و ۱۰۰ تن است که بخش مهم از نیازمندی دامداران استان را برطرف می کند..

    تولیدماهانه۱۱۰۰تن خوراک دام درشیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهران حیاتی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: توزیع نهاده های کنسانتره یارانه ای زیرنظر اتحادیه عشایری، اتحادیه مرتعداران، اتحادیه گاوداران و دامپروران استان است.

    وی گفت: قیمت کنسانتره یارانه ای با آزاد در بازار آزاد حدود ۱۰ هزار ریال در هر کیلوگرم اختلاف دارد که برای دریافت کنسانتره یارانه ای هویت گذاری دام الزامی است.

    مدیر جهادکشاورزی شیروان افزود: به همین منظور دامداران باید  برای  پلاک زنی و هویت زنی دام خود به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان مراجعه کنند.

     حیاتی افزود: تاکنون ۱۳۰ هزار راس دام سبک و پنج هزار راس دام سنگین در این شهرستان هویت گذاری شده اند که انتظار می رود دهیاران در روستاها با ترویج و اطلاع رسانی در این زمینه که توزیع نهاده ها با هویت گذاری دام الزامی است همکاری های لازم را داشته باشند..

    مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: این شهرستان دارای ۲ واحد تولید خوراک دام است و یک واحد نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

    بیش از پنج هزار تن گوشت قرمز پارسال در این شهرستان خراسان شمالی تولید و روانه بازار شد.

    این شهرستان با داشتن بیش از ۵۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین، رتبه نخست را در تولید گوشت قرمز استان دارد.

    همچنین ۶۸ درصد گوشت مرغ استان، در شیروان تولید می شود.

    مرکز این شهرستان ۱۵۷ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *