×
×

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی
اکثرراه های مواصلاتی روستایی خراسان شمالی مسدوداست

  • کد نوشته: 21408
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین صادق رمضان زاده، اظهار داشت: اکنون تمام محورهای اصلی استان باز است ولی تردد در بیشتر این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
    اکثرراه های مواصلاتی روستایی خراسان شمالی مسدوداست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک، اکنون عمده راه‌های روستایی سخت‌گذر استان بسته است.

    اکثرراه های مواصلاتی روستایی خراسان شمالی مسدوداست

    اکثرراه های مواصلاتی روستایی خراسان شمالی مسدوداست
    اکثرراه های مواصلاتی روستایی خراسان شمالی مسدوداست

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین صادق رمضان زاده، پنجشنبه شب به ایرنا اظهار داشت: اکنون تمام محورهای اصلی استان باز است ولی تردد در بیشتر این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازگشایی و شن و نمک پاشی محورهای اصلی در اولویت است و بازگشایی محورهای روستایی فردا – جمعه- انجام می شود.  

    وی افزود: از مردم انتظار می رود برای جلوگیری از بروز هر مشکل، سفرها را به زمان دیگری موکول کنند و امروز و فردا از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

    رمضان زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون مشکل قطعی برق، آب و گاز در هیچ روستای استان گزارش نشده است، البته در چناران‌شهر مشکل قطعی برق ایجاد شد که موقت بود و اکنون مشکل برطرف شده است.

    وی درباره دغدغه روستاییان در زمینه تامین آرد نانوایی ها، گفت: پیش بینی لازم در این باره انجام شده و برای تمام روستاهای سخت گذر استان، آرد تامین و ارسال شده است.

    رمضان زاده گفت: با هماهنگی انجام شده با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، آرد مورد نیاز چند روز روستای سخت گذر، ارسال و ذخیره شده است.

    معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: در صورت مسدود شدن چندروزه راه های روستایی نیز، مشکلی در تامین آرد و نان روستاییان ایجاد نخواهد شد.

    بارش برف و کولاک شدید از صبح دیروز سبب بروز مشکلاتی در تردد خودروها در جاده ها و نیز مسدود شدن محور بجنورد – آشخانه شد.  

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *