×
×

ممانعت ازهک شدن حساب بازرگانی

  • کد نوشته: 21468
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا : بسیاری از جرائم اینترنتی با تدابیر امنیتی به‌راحتی قابل‌پیشگیری است. در اینجا چهار پیشنهاد در مورد چگونگی جلوگیری از هدف قرار دادن حساب تجاری خود توسط هکرها آورده شده است
    ممانعت ازهک شدن حساب بازرگانی
  • تبلیغ هدفمند

    باوجود جرائم دیجیتال که تهدیدی رو به افزایش است، هک حساب‌های معاملاتی پدیده جدیدی نیست. برخی از هکرها از نرم‌افزارهای پیشرفته، همراه با بدافزار و ویروس‌هایی که حتی از بهترین امنیت عبور می‌کنند، استفاده می‌کنند.

    ممانعت ازهک شدن حساب بازرگانی

    به گزارش بازار کسب کار انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا : بسیاری از جرائم اینترنتی با تدابیر امنیتی به‌راحتی قابل‌پیشگیری است. در اینجا چهار پیشنهاد در مورد چگونگی جلوگیری از هدف قرار دادن حساب تجاری خود توسط هکرها آورده شده است:

    از رایانه عمومی استفاده نکنید
     برای بازرگانان حتی درحالی‌که از لپ‌تاپ خود دور هستند کاملاً طبیعی است تا فعالیت‌های خود را پیش ببرند. این می‌تواند به این معنی باشد که وسوسه می‌شوید از رایانه عمومی استفاده کنید اما در برابر اصرار مقاومت می‌کنید. شما در مورد امنیت شبکه‌ای که از آن استفاده می‌کنید یا اینکه کامپیوتر شما به نرم‌افزارهای جاسوسی آلوده‌شده است تضمینی ندارید. 

    اگر در خارج از خانه نیاز به تجارت دارید، به دنبال یک برنامه تجارت خوب باشید. موارد بسیاری وجود دارد که امنیت دومرحله‌ای را ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا در هنگام دسترسی عالی به بازار، از اطلاعات خود محافظت کنید.

    با کارگزار خود تماس بگیرید
    اگرچه مسئولیت ایمن نگه‌داشتن حساب شما  به عهده خودتان است ، اما یک کارگزار خوب نیز از آن محافظت می‌کند. با کارگزار خود صحبت کنید و دریابید که در صورت بروز مشکل، آن‌ها چه فرآیندهایی را در اختیاردارند.

    حساب خود را از نزدیک کنترل کنید
    ممکن است  این نکته واضح به نظر برسد،  اما محافظت از حساب خود برای هر چیزی که غیرمعمول به نظر می‌رسد بهترین کاری است که می‌توانید برای جلوگیری از دام هکرها انجام دهید. حتی تغییرات کوچک و به‌ظاهر کم‌اهمیت، شاید نشانه این باشد که مشکلی پیش‌آمده است ، بنابراین هوشیار باشید. 
    در مورد هر معامله‌ای که هرچند ناچیز و غیرمعمول به نظر برسد هوشیار باشید. بیش‌ازحد مشکوک بودن هرگز به کسی آسیب نمی‌رساند ، اما نادیده گرفتن علائم هشداردهنده می‌تواند شمارا در معرض تهدید قرار دهد.

    در مورد دادن اطلاعات شخصی خود احتیاط کنید
    کلاه‌برداری فیشینگ بسیار پیچیده‌تر از گذشته است و حتی بازرگانان باتجربه می‌توانند با تکنیک‌های انحرافی درگیر شوند. کلاه‌برداران تلاش می‌کنند تا اطلاعات شخصی شمارا به طرق مختلف افشا کنند. 

    مطمئن شوید که بدون دلیل  روی هیچ پیوند جدیدی کلیک نکنید. کلاه‌برداران می‌توانند هنگام ردیابی کلیدهای شما، شمارا به یک سایت جعلی هدایت کنند که بسیار  واقعی به نظر می‌رسد تا بتوانند حساب شمارا هک کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *