×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
پلیس دربرخوردبا سارقین تعارف ندارد

  • کد نوشته: 21533
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در طول سال جاری پلیس استان با تمام توان و همچنین با اشرافیت کاملی که نسبت به حوزه استحفاظی خود داشته، اقدامات پیشگیرانه را در سرلوحه کار دارد.
    پلیس دربرخوردبا سارقین تعارف ندارد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری در بحث مبارزه با سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی هستیم، گفت: در طول این مدت دستگیری سارقان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

    پلیس دربرخوردبا اراذل تعارف ندارد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در طول سال جاری پلیس استان با تمام توان و همچنین با اشرافیت کاملی که نسبت به حوزه استحفاظی خود داشته، اقدامات پیشگیرانه را در سرلوحه کار دارد.

    وی با اشاره به اینکه به شکر خداوند متعال و همچنین حضور همیشگی مردم عزیز در کنار سربازان خود، امروز شاهد امنیت بسیار مطلوب در سطح خراسان شمالی هستیم، افزود: این نعمت بسیار با ارزش زمانی حفظ خواهد شد که مردم و همچنین مسئولان و در یک کلمه تمام اقشار مختلف جامعه همانند یک پازل، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

    وی با تاکید بر اینکه یکی از جرائمی که متاسفانه در سطح کشور شایع است، بحث سرقت است، تصریح کرد: در این رابطه خوشبختانه پلیس استان تمام توان خود را به کار بسته تا نه تنها در این خصوص بلکه در مقابل تمام ناهنجاری ها و جرائم موجود قدرتمندانه بایستد.
    سردار مظاهری ادامه داد: سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی از جمله سرقت هایی است که در سطح استان گاها به وقوع می پیوندد که پلیس نیز در این رابطه بدون هیچ وقفه ای اقدامات خود را انجام داده و به صورت مستمر در این رابطه تلاش می کند.
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که در ۹ ماهه امسال در حوزه مبارزه با سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی شاهد افزایش ۱۳۶ درصدی کشفیات هستیم، تصریح کرد: در این مدت به شکر خداوند متعال، دستگیری سارقان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.
    وی به اقداماتی که در این مدت در بحث مقابله با سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی توسط پلیس استان انجام شده اشاره کرد و گفت: پلیس آگاهی استان در این مدت یک باند ۴ نفره سابقه دار را با ۳۷ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان بجنورد منهدم و یک دستگاه خودرو کشف و ۳ نفر مالخر نیز دستگیر شده اند.
    سردار مظاهری با تاکید بر اینکه در شهرستان مانه و سملقان نیز یک باند سرقت کابل با ۲۶ فقره سرقت شناسایی و متلاشی شده است، تصریح کرد: همچنین یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر که در بازجویی های بعمل آمده به ۶۰ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف و یک دستگاه خودروی نیسان نیز توقیف و راهی پارکینگ شد.
    رئیس پلیس باب الرضا (ع) در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش پلیس، امنیت و آرامش و احساس آن در سطح جامعه است، خاطر نشان کرد: مردم، مسئولان و تمام نیروهای امنیتی و انتظامی زمانی که در کنار یکدیگر باشند و با وحدت و یکپارچگی تلاش کنند، قطعا این امنیت و این آرامش پایدار تر خواهد بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *